ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Arvuti diagnostika

Arvutiteeninduses arvuti ülevaatamise teenuse käigus toimub riist- ja tarkvara vea määratlemine. Diagnostika tulemusel tuvastame probleemi ning esitame defekteerimise järgselt kliendile seadme remontimise või uuendamise ettepaneku. Seejärel lepitakse kliendiga kokku edasised tööd ja lahenduskäigud. Vea määratlemise teenus on mõeldud teostamiseks ITmees arvutiteeninduses, kuid klient võib tellida tehniku väljakutsena ka soovitud aadressile.

Teenuse alla kuulub:

  • Operatiivne riistvaraline ülevaatus
  • Võimalusel mõõdetakse arvuti protsessori ja elektroonikakomponentide temperatuuri
  • Katkiste detailide ja osade tuvastamine ja defekteerimine
  • Diagnostika arvuti töö kiirendamise võimaluste välja selgitamiseks
  • Tarkvaraliste tõrgete, pahavara ja viiruste tuvastamine
  • Tarkvara uuendusvajaduse selgitamine
  • Varuosade tellimise info ja vahetuse kalkulatsiooni koostamine
  • Vajadusel seisukorra akti koostamine või kindlustusele dokumentide vormistamine

Töökäik: arvuti ülevaatusel kontrollib tehnik üle erinevad parameetrid ning vastavalt nähtule teeme kliendile ettepanekud jätkutegevuste osas. Jätkutegevus võib olla tarkvaraline või riistvaraline soovitus arvuti töö parendamiseks. Varuosa vahetuse vajadusel teeme päringud varuosabaasidesse. Samuti on meil kohapeal laos olemas nii uued kui kasutatud varuosad, mille seast saab sobivaid välja pakkuda. Varuosa tellimise vajaduse korral sõltub tarneaeg lao asukohast, enamasti on tarne kuni 4 tööpäeva. Kui varuosa on kohal, siis lepime kliendiga kokku selle vahetuseks sobiva aja. Varuosa vahetamise aeg sõltub vahetatavast komponendist ja töö keerukusest.

Tehniline oluline info: seadme tehnilise seisukorra ülevaatust on mõistlik korrata perioodiliselt, et ennetada tekkivaid probleeme. Kliendil endal on mõnel juhul keeruline märgata kõrvalekaldeid komponentide töös, nt protsessori jahutuses, ning seetõttu tuleb hiljem tegeleda tõsisemate probleemide lahendamisega.

Diagnostika käigus on võimalik kliendil tellida kontrollimise teenus järgmistele seesmistele sülearvuti moodulitele: kõvaketas, aku, klaviatuur, hiir, usb-pesad, ekraani väljundid, DVD-seade, RAM mälu, mälu pesad, emaplaat, mikrofon, veebikaamera, videokaart, ekraan, heli väljund, mälukaardi lugeja, id-kaardi lugeja, kruvid, adapter, laadimise pesa, laadimise kaabel, WiFi adapter, võrgukaart, HPSDN adapter, Wlan, WWan adapter, 4G kaart, 5G võrguadapter, LTE Module, graafikakaart, võrgupesa, ekraani hinged, ekraani kaabel, hiir, touchpad, stick, stickpad, klickpad, termopasta seisukord, ventilaator, jahutuselement ja selle seisukord.

Lisavõimalus arvuti tööea lõppemisel: mõnikord juhtub, et viga on laiaulatuslik ja siiski arvutit pole võimalik remontida. Juhul kui kõvaketas on terve, siis saame paigaldada kõvaketta välisesse boksi, et klient saaks seda edaspidi kasutada välise andmekandjana ja oma andmeid sellelt kasutada.

Teadmiseks

Arvutiteeninduses teeme vea määratlust erinevatele seadmetele: arvutid, printerid, sülearvutid, telefonid, tahvelarvutid, e-lugerid, printer-skänner-koopiamasinad, võrguseadmed, adapterid jpt seadmed.

Oluline info

Süle- või tahvelarvutiga diagnostikasse tulles palume kaasa võtta kindlasti ka seadme juurde kuuluv laadija, siis saab tehnik testida tervikuna kõikide osade toimivust ja seadme tööd koos kliendi toiteplokiga.

Garantii organiseerimine: pakume klientidele mugavat teenust kliendi seadme garantii organiseerimiseks ITmees Arvutiteeninduse kaudu. Sellisel juhul tuvastame näiteks arvuti riistvara rikke, sõnastame selle tehniliselt, vajadusel varundame andmed hilisemaks taaspaigaldamiseks ning toimetame tootja garantiiremondi töökotta kliendi eest ise. Peale garantiikorras teostatud remonti saab klient oma seadme meie Arvutiteenindusest kätte või toimetame selle kliendi asukohta, kus paigaldame seadme kliendi süsteemidega taas töökorda. Kliendi kasu seisneb säästetud ajas.

Asendusarvuti pakkumise võimalus: saame kliendile rentida remonditöö teostamise või garantii vahepealseks ajaks asendusarvuti, et oleks võimalik harjumuspäraselt arvutit kasutada ja töötada. Meil on kohapeal renditavad arvutid olemas ja leiame sobiva.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Arvutiteenindus on avatud tööpäeviti kell 8:30-17:00. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.