ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Millist infot vajame arvutilt, et teostada varuosa vahetust?

1. Mis on arvutil vigane või milline on sümptom?

Arvutitega, tahvlitega, telefonidega, printeritega ning ka teiste seadmetega juhtub mitmekülgseid probleeme. Näiteks läheb katki arvuti ekraan või korpus, klaviatuuril ei tööta enam nupud.

Siin sprikris on toodud kirjeldus sellest, et kuidas leida arvuti seerianumber selleks, et teha varuosadele tootja ladudest päringuid.

Arvestada võib sellega, et erinevatel tootjatel võivad varuosa maksumused olla üsna erinevad.

Alljärgnevalt on väike juhis meie tehnikutele infoks, et mida soovime teada probleemi korral.

2. Seerianumber või Service tag.

Seerianumber või service tag (võib olla märgisega Serial Number, SSN, S/N, SN) asub tavaliselt arvuti alumise kaane peal või aku all (kui aku käib ära).

Seerianumbri järgi saame tootjalt infot arvutisse paigaldatud komponentide informatsiooni. Selle alusel käibki varuosade leidmine.

3. Arvuti mudel.

Mõnikord on vajalik teada ka arvuti mudelit. Selle teada saamiseks on alljärgnevalt kirjeldatud mõned lingid, kus on info kirjas.

Valitud tootjate arvutite mudelit saab kontrollida service tagi või seerianumbri abil siit:

Dell siit >>

Lenovo siit >>

HP siit >>

Asus siit >>

4. Alternatiivne viis seerianumbri leidmiseks.

Seerianumbrit on võimalik leida ka kasutades Command prompti.

1. Otsi start menüüst command prompt.

2. Sisesta command : WMIC BIOS GET SERIALNUMBER ja
vajuta enter.

Spikker tekitas küsimusi?