It-juhi it-tugi
It-juht saab kasutada ITmees meeskonna kogemusi ja tugiteenuseid, kas vajadusel või pidevalt. ITmehe praktilised tehnilised kogemused on abiks it-juhtide töös, et nende ettevõtte süsteemid saaksid toimida tõrgeteta. Näiteks on vaja ettearvamatult kellegagi konsulteerida, sobivaima lahenduse osas kas ettevõtte kolimisel, laienemisel või arendamisel. ITmees omab laia tehnilist kogemust, it-juht vajab seda. Näiteks tarkvaralitsentside valikul on hea, kui keegi litsentsi sisu kiiresti selgeks teeb, upsi valikul sobivat võimsust aitab arvutada ja serveri valikul õiget konfiguratsiooni aitab kaardistada.
Teenuse kohta:
- Puhkuse ajal tagame kriitilise toe (serverite töö jälgimine, võrguseadmete töö jälgimine, turvasüsteemide toimivuse jälgimine) ja vajadusel reageerime
- Oleme partner tehnilistes protsessides ja nende töökäikudes. Toodete ostmise nõustamisel tugineme aastate jooksul paljude klientidega tehtud töödele ja saadud kogemustele
- Võimaldame testkeskkondade kasutamise kliendi süsteemide arendamisplaanil
- Esmane klienditoe funktsionaalsus it-juhi töökoormuse vähendamiseks ja kliendi töötajate esmaste tehniliste küsimuste lahendamine
- Demotoodete organiseerimine (tarkvaralised ja riistvaralised)
- Garantiiküsimuste tugitegevus
- Arendusprojektides partnerite valimisel nõustamine ja vajadusel projekti juhtimine näiteks digiteerimisel ja virtualiseerimisel
- Tugitegevus firma laienemisel ja kolimisel (kaabelduse organiseerimine, võrguküsimuste lahendamine, suhtlemine kolmandate osapooltega). Samuti saab it-juht meid kasutada firma süsteemides äkitselt esilekerkivates küsimustes ja töödes (võrgukatkestused – mõõdistamise organiseerimine vea selgitamiseks, operatiivne garantii organiseerimine, asendusseadme tarnimine jne)
- Tehniline nõustamine firma turvapoliitika väljatöötamisel
- Kaasates ITmeest ja meie koostööpartnereid on võimalik kliendi raha ja it-juhi aega kokku hoida. Koostööpartneritega väljatöötatud töökäigud ja kokkulepped tagavad soodsama teenuse hinna teie projektile.