ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Arvuti tarkvaraliste probleemide lahendamine

Tarkvaraliste probleemide lahendamise teenus on mõeldud inimestele, kes vajavad tehnilist tuge erinevate tarkvaradega näiteks Skype, Adobe, Office, Outlook, PDF-lugeja, Av, jt seonduvate probleemide lahendamisel. Kui kasutaja ise on kontrollinud riistvara korrasolekut ja tarkvara toimivust kuid siiski on probleem arvuti kasutamisega, näiteks arvuti hangub, on väga mõistlik tellida vastava it-spetsialisti teenus. Tarkvaraprobleemi lahendamisel võib paraneda ka arvuti tööjõudlus.

Teenuse alla kuulub:

  • Probleemi diagnostika
  • Tarkvara tööd, vajadusel uuendamine
  • Sertifikaatide uuendamine, reinstalleerimine
  • Töö üleandmine, testimine ja tehniline nõustamine

Tarkvaralised probleemid võivad esile kerkida tarkvarale turvauuenduste tegemata jätmisel või liiga hilises paigaldamises. Samuti võib probleeme esineda, kui tootja on vastava versiooni tootetoe lõpetanud.

Teadmiseks

Ostetud programmi kasutusõiguse edaspidisel pikendamisel võivad kehtida erinevad hinnasoodustused ning samuti on soodsam osta litsents korraga pikemaks perioodiks.

Oluline info

Juhul kui ostetakse uus arvuti, siis on võimalik olemasolev ostetud litsents uude arvutisse seadistada.