IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Tehniline analüüs

Tehnilise analüüsi teenuse käigus süveneb it-spetsialist kliendi esitletud riistvara või tarkvara probleemi ja esitame kliendile seadme korrastamise, hooldamise või uuendamise ettepaneku. Seda tööd teeme kliendi tehniliste andmetega ja vastavalt tema poolt esitatud sooviga, selle põhjal valime talle parameetritele vastavad ja püstitatud ülesandele lahendusena sobivad tooted. Seejärel koostame tehtud töö põhjal pakkumise ja edastame kliendile. Teenus on mõeldud teostamiseks ITmees kontoris, kuid klient võib tellida tehniku väljakutsena ka soovitud aadressile.

Teenuse alla kuulub:

  • Kliendikeskuse teenus
  • Tehniline analüüs seadme või tarkvara sobivuse osas kliendi vajadustest lähtuvalt
  • Tehniline analüüs saadud või saadetud e-maili osas
  • Tehniliste juhiste väljatöötamine
  • Kasutajakontode ja õiguste juurdepääsude analüüs
  • Kliendile vastuse vormistamine ja vastamine telefoni teel või kirjalikult
  • Lahenduse kalkulatsiooni koostamine
  • Vajadusel tehnilise seisukorra akti koostamine

Teadmiseks

Mõnikord on oluline konsulteerida lihtsana näivas küsimuses siiski spetsialistiga, et veenduda saadetud e-kirja sisus või ostetava seadme ühildumises olemasolevate süsteemidega. Selline konsulteerimine võib osutuda oluliseks tegevuseks ennem suuremat otsust.

Oluline info

Mõni tehniline küsimus on üsna keeruline ning sellisel juhul on kaasatud küsimuse lahendamisse ka teised tehnilised inimesed ning üheskoos väljapakutav lahendus on alati tulemuslikum.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.