IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Serveriga seotud it-tööd

ITmees meeskond osutab teenuseid kliendi serverisüsteemide loomisel ja teostab regulaarset hooldust. Aitame määratleda eesmärgi ja vajadusel osutame teenuseid turvakanalite loomisel ning kasutajatoe osutamisel. Esindame klienti tema teiste partnerite juures ning juhime vajadusel tema nimel tehnilisi it-projekte.

Teenuse alla kuulub

  • Kliendikeskuse teenus
  • Serveri ligipääsude probleemide lahendamine
  • Ruumi ülevaatus ja haldus, vanemate andmete arhiveerimine, ruumi vabastamine
  • Serverite regulaarne monitooring ning vajadustel turvapakettide paigaldus
  • Kasutajate administreerimine, vajadusel kasutajakontode haldus (loomine, lahti lukustamine ja juhendamine erinevatest asukohtadest ligipääsude küsimuses)
  • Turvalahenduste väljatöötamine ja loomine koos kasutajaprofiilide loomisega arvestades kõiki kaasaegseid nutiseadmeid
  • Tulemüüri konfigureerimine ja turvakanalite töös hoidmise tagamine ning vajadusel operatiivse toe osutamine koos kommunikatsioonihaldusega välispartneritega
  • Back-up sidekanalite lahenduste väljatöötamine kliendi vajadustest lähtuvalt (alternatiivne internetiühenduse kanal kui põhikanal peaks katkema)
  • Turvastrateegia ja reeglite väljatöötamine lähtuvalt kliendi ärimudelist
  • Kasutaja it-süsteemide käitumisjuhendite loomine operatiivseks tegutsemiseks

Kontoris või kodus kasutatavate serverite nagu näiteks Synology süsteemide hooldamisel ja uuendamisel on oluline jälgida, et turvauuendused saaksid paigaldatud regulaarselt.

Teadmiseks

Pilves asuva serveri korral on võimalik ennem tehniku väljakutse tellimist kontrollida enda asukohas internetiühenduse olemasolu.

Oluline info

Selleks, et tehnikud saaksid kiirelt reageerida tehnilise probleemi lahendamisele, on oluline hoida meid kursis kliendi it-taristu andmetega. See võib oluliselt kiirendada teenuse osutamisega seotud tegevusi ning aitab kaasa kohaletuleku korral plaanida kliendi juurde õige meister.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.