IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Office 365 pilvelahenduse kasutamisega alustamine

Microsoft Office 365 lahenduste häälestamine võimaldab valida erinevaid töö organiseerimise lahendusi. Selliste lahenduse eeliseks on pidevalt arendatav kontoritarkvara platvorm, mis võimaldab ühiselt kasutada ja redigeerida dokumente, luua tabelarvutusi, mõtestada omi ideesid skeemidena, kontakteeruda läbi turvalise keskkonna teiste inimestega, juhtida edukalt projekte ja palju muud.

Teenuse alla kuulub:

  • Kliendi vajaduste kuulamine, tehnilise lahenduse ülesande püstitamine
  • Investeerimisvõimaluse ja soovitud lahenduse kooskõlastamine, kokkulepete fikseerimine
  • Office 365 tenanti loomine, kasutuslitsentsi registreerimine ja litsentside tellimine
  • Protsessi juhtimine ning haldamine
  • Kasutaja tehniline nõustamine ja koolitus näiteks MS Teams osas jt
  • Turvalisuse küsimuste käsitlemine
  • Müüme Microsoft 365 ja Office 365 kasutuslitsentse
  • Hilisem litsentsikontode haldamine kliendi soovi korral
  • Kasutajakontode haldamine

Teenuse kohta: Kliendil on oluline mõelda, et milliseid rakendusi pilvelahenduses soovitakse kasutama asuda, näiteks kas on vaja kõigile kasutajatele paigaldada Word, Excel, Outlook, Sharepoint, Onedrive, Powerpoint, Teams vm rakendus. Sellest vajadusest lähtuvalt saab valida õige paketi kasutamiseks.

Vaata MS 365 lahendus migreerimise kohta SIIT>>

Vaata MS 365 lahenduse juurutamise kohta SIIT>>

Teadmiseks

Asjakohane on tagada nii pilves kui enda lokaalses süsteemis andmete säilimine ja varukoopiate teostamine. Ettevõtte igapäevases äritegemises tekib palju väärtuslikke andmeid ja kõige selle juures on mitmeid erinevaid põhjuseid, miks seadistada pilves asuvatest andmetest kaitsekoopiate tegemise süsteem.

Oluline info

Pilvelahenduse teenustega reeglina teenuse mittetoimimist ehk seisakuaegu ei esine. Office 365 tooted on igal hetkel ajakohased ja annavad kasutajatele uued turbevärskendused koheselt ning seega kaitstakse kasutajaid küberrünnete eest.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.

Vaata tegevusvaldkonna põhiseid teenuseid SIIT >>

Loe IT-abi spikrist millest tuleneb püsikliendi eelis >>