IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Office 365 pilvelahenduse migreerimine ja juurutamine

Andmete kiiremaks ja mugavamaks haldamiseks pakub Itmees erinevaid teenuseid. Pilved loovad uusi võimalusi info paremaks kasutamiseks. Kõige parem pilv on iseenda pilv, siis saad kindel olla, et andmetele ligipääs toimib vajalikul meetodil. Pilved võivad olla virtuaalsed või füüsilised, see on vaba valik. Virtuaalsus baseerub füüsilisel seadmel ning pilvi ja virtuaalsust tuleb kaitsta. Virtualiseerimine võib anda eelise andmete kiireks taastamiseks ja riistvara võimsuse paremaks kasutamiseks.

Teenuse alla kuulub:

  • Juurutamise või migreerimise protsessi juhtimine ning haldamine
  • Juurutame Office 365 lahenduse ja seadistame andmete kasutamise sõltumatult asukohast, mis on mugav ja kiire viis operatiivse töö teostamiseks
  • Lähtume kliendi unikaalsusest loomaks turvaline tehniline lahendus või standardlahendus, mida on võimalik rentida läbi kasutajakonto loomise ja õiguste fikseerimise
  • ITmees tehniline meeskond saab teile osutada teenust aitamaks otsustada leida optimaalset turvalist varianti
  • Loome kliendile prototüübi mõistmaks reaalset kasu virtualiseerimisega kaasnevast efektiivsusest
  • Tenantite loomine ja andmete kopeerimine või üleviimine teisele tenantile
  • Kasutajakontode haldamine
  • Müüme Office 365 kasutuslitsentse ja haldame litsentsikontosid

Teadmiseks

Pilvelahenduste korral vajab tehniline meeskond töötamiseks tarkvarade administreerimiseks ligipääse, mida klient saab hiljem ise sulgeda.

Oluline info

Migreerimise korral sõltub protsessile plaanitav aeg dokumentidest, kalendritest, postkastide suurustest, internetiühenduse kiirusest jpt asjaoludest. Kuna klientide andmed on olulised, siis teostame töid äärmise põhjalikkusega.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.