IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Google Workspace pilvelahenduse migreerimine

Google Workspace lahenduse kasutama asumisel on vaja näiteks e-mailid, kalendrid ja dokumendid saada toimima ühtses meeskonna keskkonnas. Migreerimine ongi selleks sobiv teenus. Andmete üleviimine olemasolevatest süsteemidest Google Workspace keskkonda võib olla operatiivne ja mugav, see sõltub tegutsemise skeemidest.

Teenuse alla kuulub:

  • Juurutamise või migreerimise protsessi juhtimine ning haldamine
  • Juurutame Google Workspace lahenduse ja seadistame andmete kasutamise sõltumatult asukohast, mis on mugav ja kiire viis operatiivse töö teostamiseks
  • Lähtume kliendi unikaalsusest luues turvaline tehniline lahendus või standardlahendus, mida on võimalik rentida läbi kasutajakonto loomise ja õiguste fikseerimise
  • ITmees tehniline meeskond osutab teile teenust aitamaks otsustada milline optimaalne ja turvaline variant on parim
  • Vajadusel loome kliendile lahenduse testimiseks prototüübi mõistmaks reaalset kasu virtualiseerimisega kaasnevast efektiivsusest
  • Kasutajakontode haldamine
  • Tarkvaralitsentside müümine või rentimine

Vaata kalendrite ja Outlooki seadistamise kohta SIIT >>

Teadmiseks

Migreerimise all mõtleme olemasolevate andmete üleviimise protsessi. Pilvekeskkonda migreerimise kulu on ühekordne. Pilvelahenduste korral vajab tehniline meeskond töötamiseks tarkvarade administreerimiseks ligipääse, mida klient saab hiljem ise sulgeda ja hallata.

Oluline info

Migreerimise korral sõltub protsessile plaanitav aeg dokumentidest, kalendritest, postkastide suurustest, internetiühenduse kiirusest jpt asjaoludest. Kuna klientide andmed on olulised, siis teostame töid äärmise põhjalikkusega. Google serverisse meilide suunamiste osas tuleb arvestada kuni mõningase ooteajaga.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.

Vaata tegevusvaldkonna põhiseid teenuseid SIIT >>

Loe IT-abi spikrist millest tuleneb püsikliendi eelis >>