ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Võrgu- ja internetiühenduse probleemidega seotud küsimuste lahendamine

Erinevate võrguküsimuste probleemide lahendamise teenuse käigus selgitame välja täpse töö eesmärgi ja lepime kliendiga kokku töö metoodika ja maksumuse. ITmees Arvutiteeninduses saame kontrollida võrguseadmeid ja neid häälestada kuid klient võib tellida tehniku väljakutsena enda juurde ka soovitud aadressile.

Teenuse alla kuulub:

  • Kliendi interneti katkestuste probleemide selgitamine
  • Võrguküsimuse täpne määratlemine
  • Kliendi vajaduste ja võimaluste kaardistamine
  • Võrguseadmete tõrgete lahendamine, uuenduste tuvastamine ja paigaldamine
  • Kliendi liideste -tarkvarade uuendusvajaduse selgitamine
  • Suhtlemine vajadusel kolmanda osapoolega
  • Kliendi tellimusel toimivuse skeemi visandamine edaspidiseks meeleshoidmiseks
  • Vajadusel kliendi juurde väljasõit ning kohapealsed täiendavad võrguhäälestamise tööd

Teenuse kohta: Mõnikord on kliendi poolt ostetud seadmete häälestamisel vaja täiendavat it-abi, et sättida paika õiged parameetrid ja selgitada seadme kasutamise funktsionaalseid võimalusi.

Teadmiseks

Võrguseadmete häälestamisel on oluline jälgida ka turvalisuse nõudeid, et tagada nende kaitstus ja ohutus võrgusüsteemides. Ohutuse ja turvalisuse tagamiseks on oluline teostada regulaarselt ka seadmete tarkvaralisi uuendusi.

Oluline info

Serverite ja salvestusseadmete häälestamisel võrku on hea teada täpsemalt oma seadme kasutamise eesmärke ja vajadusi. Just nii saame pakkuda välja optimaalseid töökäike ja teha tehnilisi ettepanekuid seadmete edaspidise kasutamise osas.