ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Seadme tehnilise seisukorra ülevaatus ja hinnang

Seadme kasutajal on alati oluline teada spetsialisti tehnilist hinnangut oma seadme korrasoleku või muude oluliste detailide osas, mis aitavad seadet igapäevaselt edaspidi paremini kasutada või tema toimimiseripära mõista. Mõnikord on vaja seda ka selleks, et saada spetsialisti arvamust seadme edasise kasutamise osas, et kas seade ära remontida või soetada uus. Arvuti või seadme tehnilise seisukorra ülevaatuse ja hinnangu teenus on oluline ja lahutamatu osa iga Itmees Arvutiteeninduse teenuse juures.

Teenuse alla kuulub:

  • Seadme tehnilise seisundi ülevaatus
  • Seadme sõlmede toimimise ülevaatus
  • Tarkvara kehtivuse ja toimivuse ülevaatus ning hinnang
  • Töö üleandmine, koos kliendiga testimine ja tehniline nõustamine
  • Edasiste võimaluste tutvustamine

Tehniline oluline info: Seadme tehnilise seisukorra ülevaatust on mõistlik korrata perioodiliselt, et ennetada tekkivaid probleeme. Kliendil endal on mõnel juhul keeruline märgata kõrvalekaldeid komponentide töös, nt protsessori jahutuses, ning seetõttu tuleb hiljem tegeleda tõsisemate probleemide lahendamisega.

Teadmiseks

Reeglina on võimalik kasutatud seadmetele pakkuda lisaväärtust mälu lisamisega, kõvaketta vahetamisega või uue süsteemi paigaldamisega. See säästab oluliselt raha ja säästab ka loodust, sest seadme paremaks tegemisega pikendame vana kasutamist.

Oluline info

Juhul kui ostetakse uus arvuti, siis on võimalik olemasolevad andmed üle viia uuele seadmele ning ka olemasolev antiviiruse litsents uude arvutisse seadistada.

Töökäik: Arvuti ülevaatusel kontrollib tehnik üle erinevad parameetrid ning vastavalt nähtule teeme kliendile ettepanekud jätkutegevuste osas. Jätkutegevus võib olla tarkvaraline või riistvaraline soovitus arvuti töö parendamiseks. Varuosa vahetuse vajadusel teeme päringud varuosabaasidesse. Samuti on meil kohapeal laos olemas nii uued kui kasutatud varuosad, mille seast saab sobivaid välja pakkuda. Varuosa tellimise vajaduse korral sõltub tarneaeg lao asukohast, enamasti on tarne kuni 4 tööpäeva. Kui varuosa on kohal, siis lepime kliendiga kokku selle vahetuseks sobiva aja. Varuosa vahetamise aeg sõltub vahetatavast komponendist ja töö keerukusest.

Garantii kohta: Kui arvuti ülevaatuse käigus selgub, et mõni varuosa on vigane, siis garantii kehtivuse korral saab pöörduda garantiisse. Saame seda ka kliendi eest ise teha (sh transportida arvutit, varundada andmeid vms). Kui garantii enam ei kehti saame ise varuosa välja vahetada ja utiliseerida vana osa vastavalt Euroopa Liidu nõuetele.