IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Office 365 pilvelahenduse migreerimine

Microsoft Office 365 lahenduse kasutama asumisel on vaja näiteks e-mailid, kalendrid ja dokumendid saada toimima uues keskkonnas. Migreerimine ongi selleks sobiv teenus. Andmete üleviimine olemasolevatest süsteemidest Office 365 keskkonda võib olla operatiivne ja mugav, see sõltub tegutsemise skeemidest.

Teenuse alla kuulub:

  • Juurutamise või migreerimise protsessi juhtimine ning haldamine
  • Juurutame Office 365 lahenduse ja seadistame andmete kasutamise sõltumatult asukohast, mis on mugav ja kiire viis operatiivse töö teostamiseks
  • Lähtume kliendi unikaalsusest luues turvaline tehniline lahendus või standardlahendus, mida on võimalik rentida läbi kasutajakonto loomise ja õiguste fikseerimise
  • ITmees tehniline meeskond osutab teile teenust aitamaks otsustada milline optimaalne ja turvaline variant on parim
  • Vajadusel loome kliendile lahenduse testimiseks prototüübi mõistmaks reaalset kasu virtualiseerimisega kaasnevast efektiivsusest
  • Andmete kopeerimine või üleviimine teisele tenantile
  • Kasutajakontode haldamine
  • Müüme Office 365 kasutuslitsentse ja haldame litsentsikontosid

Teadmiseks

Migreerimise all mõtleme olemasolevate andmete üleviimise protsessi. Pilvekeskkonda migreerimise kulu on ühekordne. Pilvelahenduste korral vajab tehniline meeskond töötamiseks tarkvarade administreerimiseks ligipääse, mida klient saab hiljem ise sulgeda ja hallata.

Oluline info

Migreerimise korral sõltub protsessile plaanitav aeg dokumentidest, kalendritest, postkastide suurustest, internetiühenduse kiirusest jpt asjaoludest. Kuna klientide andmed on olulised, siis teostame töid äärmise põhjalikkusega. Microsofti suunamiste osas tuleb arvestada kuni ööpäevase ooteajaga, mis on tegelikkuses üsna varieeruv.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.

Vaata MS 365 lahenduse juurutamise kohta siit >>