IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

E-mailide seadistamine ja kontode haldus

E-kirjade IMAP või Pop3 kontode häälestamise teenusega saab klient vajalikud seadistustööd tellida enda seadmesse. Google e-meili Gmail konto häälestamine Outlooki. Seadistamist saab teha arvutis, tahvelarvutis või telefonis. Vajadusel teostame ka erinevaid halduse teenuseid. Kontode seadistamisi on võimalik teostada ka üle interneti, kaughalduse teel. Suurema mahuga postkastide korral on hea plaanida aega seadme ja serveri vaheliseks andmete sünkroniseerimiseks.

Teenuse alla kuulub:

  • MS Outlooki, Thunderbird jt tarkvarades kontode loomine, seadistamine ja andmete importimine / eksportimine
  • Google kontode loomine, seadistamine
  • Sünkroniseerimise küsimuste lahendamine
  • E-maili postkastide mahu, back-up, arhiveerimise jt küsimuste lahendamine
  • Allkirjade ja logode seadistamine
  • Suunamiste paigaldamine ning eemaldamine
  • Erinevate keskkondade ja portaalide vaheliste suunamiste paigaldamine ja redigeerimine
  • Kaheastmelise autentimise paigaldamine (2FA)
  • Kalendrisüsteemide seadistamine
  • Rämpsposti seadistamine (Junkmail)
  • E-maili kasutajakontode loomine, haldamine, suunamine ja sidumine
  • E-maili lugemisvaadete kliendipõhine häälestamine tarkvaras
  • Erinevate e-mailidega seonduvate tehniliste küsimuste nõustamine

Kataloogide nimedest: serveris ehk webi keskkonnas olevad meili kataloogi nimed on rakenduses olevatest nimedest erinevad ja seega on nende muutmine eraldiseisev töö.

Teenuse kohta: soovi korral saame teisaldada ka kontaktandmed ühest keskkonnast teise. See on eraldi protsess ning selle võimalikkuse osas on vajalik tehniline analüüsimine, et selgitada selle võimalikkus.

E-maili serveris asuva probleemi kohta: mõnikord on e-mailide mittetoimivuse probleem arvutist kaugemal – serveris. Sellisel juhul on kliendil vajalik tagada tehnikule juurdepääs e-maili serverile, et tehnik saaks viia sisse vajalikud muudatused ja probleem lahendada.

Teadmiseks

Meilikontode administreerimiseks on vajalik teada kontode andmeid. Vajalikuks võib osutuda ka administraatoriõiguste andmine kontode seadistamiseks. Arvestada tuleb ka, et sisse võib olla lülitatud kaheastmeline autentimine, siis on vajalik kliendi telefoni teel kättesaamine.

Oluline info

E-mail kontosid saab kasutada nii arvutis, telefonis, tahvelarvutis ja loomulikult ka webi kaudu. Seega on oluline, et jälgitakse ka turvanõudeid kontode seadistamisel ning teadvustatakse turvalisuse olulisust hilisemal kasutamisel.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.

Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.