IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

E-mailide seadistamine ja kontode haldus

E-kirjade IMAP või Pop3 kontode häälestamise teenusega saab klient vajalikud seadistustööd tellida enda seadmesse. Seadistamist saab teha arvutis, tahvelarvutis või telefonis. Vajadusel teostame ka erinevaid halduse teenuseid. Kontode seadistamisi on võimalik teostada ka üle interneti, kaughalduse teel. Suurema mahuga postkastide korral on hea plaanida aega seadme ja serveri vaheliseks andmete sünkroniseerimiseks.

Teenuse alla kuulub:

  • MS Outlooki kontode seadistamine
  • Thunderbird kontode seadistamine
  • Google kontode seadistamine
  • Sünkroniseerimise küsimuste lahendamine
  • E-maili postkastide mahu jt küsimuste lahendamine
  • Allkirjade ja logode seadistamine
  • Suunamiste paigaldamine ning eemaldamine
  • Erinevate keskkondade ja portaalide vaheliste suunamiste paigaldamine ja redigeerimine
  • Kaheastmelise autentimise paigaldamine (2FA)
  • Kalendrisüsteemide seadistamine
  • Rämpsposti seadistamine (Junkmail)
  • Kontode haldamine
  • E-maili lugemisvaadete kliendipõhine häälestamine tarkvaras
  • Erinevate e-mailidega seonduvate tehniliste küsimuste nõustamine

Kataloogide nimedest: Serveris ehk webi keskkonnas olevad meili kataloogi nimed on rakenduses olevatest nimedest erinevad ja seega on nende muutmine eraldiseisev töö.

Teadmiseks

Meilikontode administreerimiseks on vajalik teada kontode andmeid. Vajalikuks võib osutuda ka administraatoriõiguste andmine kontode seadistamiseks.

Oluline info

E-mail kontosid saab kasutada nii arvutis, telefonis, tahvelarvutis ja loomulikult ka webi kaudu. Seega on oluline, et jälgitakse ka turvanõudeid kontode seadistamisel ning teadvustatakse turvalisuse olulisust hilisemal kasutamisel.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.