IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

MS 365 SharePoint lahendused

SharePoint rakenduse loomise it-abi teenusega aitame firmadel lahendada kontoritöö korraldamise ja organiseerimise ülesandeid. Microsoft 365 keskkond hõlmab head laia ulatust erinevatest moodulitest projektide, dokumentide ja suhtlemise organiseerimiseks. Samuti on SharePoint hea aja planeerimiseks, ühise turvalise dokumendihalduse pidamiseks, koosolekute ruumide ja parkimiskohtade kasutamise korraldamisel. SharePoint lahendus toimib koostöös teiste MS 365 rakendustega, nagu e-mailid, Teams kalendrid jm.

Teenuse alla kuulub:

  • Vajaduste fikseerimine koostöös kliendiga
  • Lahendatava olukorra kirjelduse loomine
  • Vajadusel prototüübi loomine
  • Juurutame Office 365 lahenduse keskselt toimiva erinevate õiguste tasanditega ühise dokumentide kasutamise süsteemi
  • Kasutajalitsentside soetamise koordineerimine, seadistamine
  • Kasutajakontode haldamine
  • SharePoint keskkonna sünkroniseerimine, töölauale liidestamine drive valikuna
  • Dynamics keskkonnas liidestamine
  • Kasutajate koolitamine keskkonna kasutuselevõtuks
  • Edasine tehniline tugi

Vaata MS 365 lahenduse juurutamise kohta SIIT >>

Teadmiseks

SharePoint keskkonnas saab luua üsna erinevaid lahendusi nagu firma intranet või ühine kliendihaldusplatvorm. Pilvelahenduste korral vajab tehniline meeskond töötamiseks tarkvarade administreerimiseks ligipääse, mida klient saab hiljem ise sulgeda ja hallata.

Oluline info

Kasutuselevõtu korral sõltub protsessile plaanitav aeg dokumentidest, kalendritest, kasutatavatest moodulitest jt kliendispetsiifilistest asjaoludest. Kuna klientide andmed on olulised, siis teostame töid äärmise põhjalikkusega.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.

Vaata tegevusvaldkonna põhiseid teenuseid SIIT >>

Loe IT-abi spikrist millest tuleneb püsikliendi eelis >>