ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Arvuti diagnostika

Riist- ja tarkvaravea määratlemise teenuse käigus tuvastame probleemi ja esitame kliendile seadme remontimise või uuendamise ettepaneku. Seejärel lepitakse kliendiga kokku edasised tööd ja lahenduskäigud. Vea määratlemise teenus on mõeldud teostamiseks ITmees arvutiteeninduses, kuid klient võib tellida tehniku väljakutsena ka soovitud aadressile.

Teenuse alla kuulub:

  • Operatiivne riistvaraline ülevaatus
  • Võimalusel mõõdetakse arvuti protsessori ja elektroonikakomponentide temperatuuri
  • Katkiste detailide ja osade tuvastamine
  • Diagnostika arvuti töö kiirendamise võimaluste välja selgitamiseks
  • Tarkvaraliste tõrgete, pahavara ja viiruste tuvastamine
  • Tarkvara uuendusvajaduse selgitamine
  • Varuosade tellimise info ja vahetuse kalkulatsiooni koostamine
  • Vajadusel seisukorra akti koostamine või kindlustusele dokumentide vormistamine

Tehniline oluline info: Seadme tehnilise seisukorra ülevaatust on mõistlik korrata perioodiliselt, et ennetada tekkivaid probleeme. Kliendil endal on mõnel juhul keeruline märgata kõrvalekaldeid komponentide töös, nt protsessori jahutuses, ning seetõttu tuleb hiljem tegeleda tõsisemate probleemide lahendamisega.

Lisavõimalus arvuti tööea lõppemisel: Mõnikord juhtub, et viga on laiaulatuslik ja siiski arvutit pole võimalik remontida. Juhul kui kõvaketas on terve, siis saame paigaldada kõvaketta välisesse boksi, et klient saaks seda edaspidi kasutada välise andmekandjana ja oma andmeid sellelt kasutada.

Teadmiseks

Arvutiteeninduses teeme vea määratlust erinevatele seadmetele: arvutid, printerid, sülearvutid, telefonid, tahvelarvutid, koopiamasinad, võrguseadmed, adapterid jpt seadmed, tule küsi julgesti!

Oluline info

Süle- või tahvelarvutiga diagnostikasse tulles palume kaasa võtta kindlasti ka seadme juurde kuuluv laadija, siis saab tehnik testida tervikuna kõikide osade toimivust ja seadme tööd koos kliendi toiteplokiga.

Töökäik: Arvuti ülevaatusel kontrollib tehnik üle erinevad parameetrid ning vastavalt nähtule teeme kliendile ettepanekud jätkutegevuste osas. Jätkutegevus võib olla tarkvaraline või riistvaraline soovitus arvuti töö parendamiseks. Varuosa vahetuse vajadusel teeme päringud varuosabaasidesse. Samuti on meil kohapeal laos olemas nii uued kui kasutatud varuosad, mille seast saab sobivaid välja pakkuda. Varuosa tellimise vajaduse korral sõltub tarneaeg lao asukohast, enamasti on tarne kuni 4 tööpäeva. Kui varuosa on kohal, siis lepime kliendiga kokku selle vahetuseks sobiva aja. Varuosa vahetamise aeg sõltub vahetatavast komponendist ja töö keerukusest.

Garantii organiseerimine: Pakume klientidele mugavat teenust kliendi seadme garantii organiseerimiseks ITmees Arvutiteeninduse kaudu. Sellisel juhul tuvastame näiteks arvuti riistvara rikke, sõnastame selle tehniliselt, vajadusel varundame andmed hilisemaks taaspaigaldamiseks ning toimetame tootja garantiiremondi töökotta kliendi eest ise. Peale garantiikorras teostatud remonti saab klient oma seadme meie Arvutiteenindusest kätte või toimetame selle kliendi asukohta, kus paigaldame seadme kliendi süsteemidega taas töökorda. Kliendi kasu seisneb säästetud ajas.