Mis on väärtus kliendile, ehk miks olla Itmees klient?

    IT-teenuse ostmise aluseks on ettevõtte või IT-juhi soov saada kindlustunnet nii IT-probleemide lahendamise sujuvuses kui ka tänapäevaste mõistlike ning vajalike IT-lahenduste kasutamist, siis see esitab omakorda meile meeskonnana ja teenuseosutajana konkreetsed ülesanded olla:

  • tehniliselt pädevad omades värskeid teadmisi ja tehnilise maailma uuendustega kaasas käimist.
  • samuti suhtlemise kvaliteet peab olema väga kõrgel tasemel.
  • meie meeskond peab kasutama selliseks tööks sobivaid tehnilisi/suhtlevaid ja administreerivaid töötajaid. Suhtlemise töökeelteks on inglise- eesti- ja vene keel.
  • Itmees omab väga pikalt it-abi valdkonnas tegutsemise tulemusel teisi hästitöötavaid ja tasemel koostööpartnereid, kellega koos me saame kliendile efektiivselt ja säästvalt projekte ja uuendusi läbi viia.
  • aega säästev läbi ülesehitatud süsteemsete ja koordineeritud töökäikude.
  • operatiivne tegutsemine.

Oskame suhelda hästi:

  • Oskame klienti kuulata, anda tagasisidet, et teha otsus, pakume It-partnerina suhtlemist klienti ümbritsevate teiste IT-osadega, võtame enda peale tehnilise kommunikatsiooni. Tõlgime tehnilist kliendile arusaadavasse vormi.

Kiire ja operatiivne tegutsemine:

  • Optimaalne kiirus teenuse osutamisel. Saavutame kliendile ajalise ja ka samas rahalise võidu – see tuleneb arvuti ja it-probleemide tulemuslikuks lahendamiseks lähtumist kliendi arvuti- ja klienditööde ajaloo andmetest ning nende  olemasolule tuginedes – logi. Oskame kliendiga rääkida ja suunavate küsimuste abil kiiremini probleemi lahendamiseni jõuda. 

Mõistlik hind – soodne:

  • Selle saavutame taas töökorraldusest mis on logi põhine ja annab võimaluse teenust teha kliendile soodsamaks.

Universaalsus tehnilistes töödes:

  • Lai it-ulatus, suutlikkus projekti juhtida.

Pikaaegne kogemus ja sellest tulenev kokkulepitud tulemuse garantii:

  • Oskame leida lahenduse – annab kliendile tulemuse.

Kliendil on mugav osta teenust:

  • Organiseeritus – tööprotsesside sujuvus.
  • Kindlustunne – usaldus. Kõik ühest kohast: it-teenused ja sinna juurde käivad it-tooted
    (IT-abi teeninduskeskus).
  • Oleme reaalselt kliendile olemas ja suhtleme aktiivselt, kiirelt teenus läbi kaugabi.
  • Reaalselt kontor kuhu klient saab tulla (Arvutiteenindus).
  • Tehniku kohaletulemise võimalus (tehniku väljakutsed).

Teenuseosutajana stabiilsus, jätkusuutlikkus, usaldusväärsus:

  • Teenuseosutajana stabiilsus, jätkusuutlikkus, usaldusväärsus