ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Arvuti remont ja parandus

Arvutiteeninduses arvuti remondi ja parandamise teenus hõlmab tegevusi, mida on vaja arvuti töökorda saamiseks. Alustame riistvara ülevaatusega, tuvastame riistvaralise probleemi ja esitame kliendile seadme remontimise või uuendamise ettepaneku. Remontimiseks vajalikud varuosad on paljud kohe olemas ITmees Arvutiteeninduses kohapeal. Vajadusel tellime vajalikud osad varuosalaost. Seadmete remonti teeme ITmees Arvutiteeninduses, kuid klient võib tellida tehniku väljakutsena ka soovitud aadressile.

Teenuse alla kuulub:

  • Korpuse ja hingede parandamine, vajadusel vahetus
  • Sülearvuti ekraani ühenduskaabli vahetus
  • Sülearvuti klaviatuuri vahetus, testimine
  • Emaplaadi vahetus (emaplaat võib kahjustuda näiteks kodustes tingimustes teostatud tolmupuhastuse käigus staatilise elektri tõttu)
  • Lühise ja tuvastamine, defekteerimine, eemaldamine
  • Mälu vahetus, testimine
  • Kõvaketta vahetamine
  • Graafikakaardi vahetus
  • Jahutuselemendi vahetus
  • Võrgukaardi, Bluetooth ja WiFi kaardi vahetus
  • Varuosade tellimise info ja vahetuse kalkulatsiooni koostamine
  • Tehnilise seisukorra ülevaatus
  • Vajadusel seisukorra akti koostamine jpm

Töökäik: arvuti varuosa vahetamise vajadus selgub enamasti diagnostika käigus. Sobiva varuosa pakkumiseks teeme päringud varuosabaasidesse. Samuti on meil kohapeal laos olemas nii uued kui kasutatud varuosad, mille seast saab sobivaid välja pakkuda. Varuosa tellimise vajaduse korral sõltub tarneaeg lao asukohast, enamasti on tarne 1-4 tööpäeva. Kui varuosa on kohal, siis lepime kliendiga kokku selle vahetuseks sobiva aja. Varuosa vahetamise aeg sõltub vahetatavast komponendist ja töö keerukusest. Kui näiteks arvuti ei leia WiFit või ei tööta 4G adapter, siis remont võib tähendada ka uue välise võrguadapteri paigaldamist.

Tehniline oluline info: arvuti varuosade vahetusel või parandusel on oluline teha seda õigeaegselt selleks, et üksik vigane komponent ei kahjustaks kasutamisel teisi komponente. Seesmiste komponentide rikki mineku korral on võimalik soetada väline komponent nagu näiteks võrgu adapter, mikrofon, helikaart, veebikaamera.

Lisavõimalus arvuti tööea lõppemisel: mõnikord juhtub, et viga on laiaulatuslik ja siiski arvutit pole võimalik remontida. Juhul kui kõvaketas on terve, siis saame paigaldada kõvaketta välisesse boksi, et klient saaks seda edaspidi kasutada välise andmekandjana ja oma andmeid sellelt kasutada.

Teadmiseks

Arvutiteeninduses teeme remonti erinevatele seadmetele: arvutid, printerid, sülearvutid, tahvelarvutid, e-lugerid, koopiamasinad, plotterid.

Oluline info

Arvutiga remonti tulles palume kaasa võtta kindlasti ka toiteplokk, siis saab tehnik testida tervikuna kõikide osade toimivust.

Garantii organiseerimine: pakume klientidele mugavat teenust kliendi seadme garantii organiseerimiseks ITmees Arvutiteeninduse kaudu. Sellisel juhul tuvastame näiteks arvuti riistvara rikke, sõnastame selle tehniliselt, vajadusel varundame andmed hilisemaks taaspaigaldamiseks ning toimetame tootja garantiiremondi töökotta kliendi eest ise. Peale garantiikorras teostatud remonti saab klient oma seadme meie Arvutiteenindusest kätte või toimetame selle kliendi asukohta, kus paigaldame seadme kliendi süsteemidega taas töökorda. Kliendi kasu seisneb säästetud ajas.

Asendusarvuti pakkumise võimalus: saame kliendile rentida varuosa vahetamise, remonditöö teostamise või garantii vahepealseks ajaks asendusarvuti, et oleks võimalik harjumuspäraselt arvutit kasutada ja töötada. Meil on kohapeal renditavad arvutid olemas ja leiame sobiva.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Arvutiteenindus on avatud tööpäeviti kell 8:30-17:00. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.