ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Diagnostika pakett ettevõttele

Riist- ja tarkvaravea määratlemise teenuse käigus paketina tuvastame erinevate seadmete- või süsteemidega ilmnevad probleemid ja esitame kliendile ülevaate lahendamise võimalustest. Seejärel lepitakse kliendiga kokku edasised tööd ja lahenduskäigud.

Teenuse alla kuulub:

  • Riistvaraline ülevaatus
  • Tarkvaraline ülevaatus
  • Erinevate süsteemide koostöötamise probleemide analüüsimine
  • Võimalusel mõõdetakse seadmete protsessori ja elektroonikakomponentide temperatuuri
  • Katkiste detailide, sõlmede ja osade tuvastamine
  • Diagnostika arvuti töö kiirendamise võimaluste välja selgitamiseks
  • Tarkvaraliste tõrgete, pahavara ja viiruste tuvastamine
  • Tarkvara uuendusvajaduse selgitamine
  • Varuosade tellimise info ja vahetuse kalkulatsiooni koostamine
  • Vajadusel seisukorra akti koostamine või kindlustusele dokumentide vormistamine

Garantii organiseerimine: Pakume klientidele mugavat teenust kliendi seadme garantii organiseerimiseks ITmees Arvutiteeninduse kaudu. Sellisel juhul tuvastame näiteks arvuti riistvara rikke, sõnastame selle tehniliselt, vajadusel varundame andmed hilisemaks taaspaigaldamiseks ning toimetame tootja garantiiremondi töökotta kliendi eest ise. Peale garantiikorras teostatud remonti saab klient oma seadme meie Arvutiteenindusest kätte või toimetame selle kliendi asukohta, kus paigaldame seadme kliendi süsteemidega taas töökorda. Kliendi kasu seisneb säästetud ajas.

Teadmiseks

Vea määratlemise teenus on mõeldud teostamiseks ITmees arvutiteeninduses, kuid klient võib tellida tehniku väljakutsena ka soovitud aadressile.

Oluline info

Süle- või tahvelarvutiga diagnostikasse tulles palume kaasa võtta kindlasti ka seadme juurde kuuluv laadija, siis saab tehnik testida tervikuna kõikide osade toimivust ja seadme tööd koos kliendi toiteplokiga.

Lisavõimalus arvuti tööea lõppemisel: Mõnikord juhtub, et viga on laiaulatuslik ja siiski arvutit pole võimalik remontida. Juhul kui kõvaketas on terve, siis saame paigaldada kõvaketta välisesse boksi, et klient saaks seda edaspidi kasutada välise andmekandjana ja oma andmeid sellelt kasutada.