ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Tehniline analüüs Arvutiteeninduses

Riistvara või tarkvara probleemi analüüsimine ja peale seda esitame kliendile seadme korrastamise, hooldamise või uuendamise ettepaneku. Kooskõlastatult valime kliendile vastavuses püstitatud ülesandele sobivad tooted ja töökäigud. Vajadusel koostame plaanitava töö osas pakkumise ja edastame kliendile. Teenus on mõeldud teostamiseks ITmees arvutiteeninduses, kuid klient võib tellida tehniku väljakutsena ka soovitud aadressile. 

Teenuse alla kuulub:

  • Tehniline analüüs seadme või tarkvara sobivuse osas kliendi vajadustest lähtuvalt
  • Tehniline analüüs saadud või saadetud kahtlase e-maili või õngitsuskirja osas
  • Seadme kasutamisega seotud tegevuste konsulteerimine ja analüüs
  • Andmete kasutamisega kaasnevad delikaatsete teemade konsulteerimine ja analüüs
  • Tehniliste juhiste väljatöötamine
  • Kliendile vastuse vormistamine ja vastamine telefoni teel või kirjalikult
  • Lahenduse kalkulatsiooni koostamine
  • Vajadusel tehnilise seisukorra akti koostamine 

Garantii organiseerimine: Pakume klientidele mugavat teenust kliendi seadme garantii organiseerimiseks ITmees Arvutiteeninduse kaudu. Sellisel juhul tuvastame näiteks arvuti riistvara rikke, sõnastame selle tehniliselt ning toimetame tootja garantiiremondi töökotta kliendi eest. Peale remonti saab klient oma seadme meie arvutiteenindusest kätte või toimetame selle kliendi asukohta, kus paigaldame seadme kliendi süsteemidega töökorda. Kliendi kasu seisneb tehnilise säästetud ajas

Teadmiseks

Arvutiteeninduses teeme vea määratlust erinevatele seadmetele: arvutid, printerid, sülearvutid, telefonid, tahvelarvutid, koopiamasinad, võrguseadmed, adapterid jpt seadmed, tule küsi julgesti!

Oluline info

Süle- või tahvelarvutiga diagnostikasse tulles palume kaasa võtta kindlasti ka seadme juurde kuuluv laadija, siis saab tehnik testida tervikuna kõikide osade toimivust ja seadme tööd koos kliendi toiteplokiga.

Lisavõimalus arvuti tööea lõppemisel: Mõnikord juhtub, et viga on laiaulatuslik ja siiski arvutit pole võimalik remontida. Juhul kui kõvaketas on terve, siis saame paigaldada kõvaketta välisesse boksi, et klient saaks seda edaspidi kasutada välise andmekandjana ja oma andmeid sellelt kasutada.