Riist- ja tarkvaravea määratlemise ja eemaldamise pakett. Teenuse käigus tuvastame probleemi ja võimalusel lahendame selle poole tunni jooksul. Suurema töö vajaduse korral lepitakse kliendiga kokku edasised täiendavad tööd ja lahenduskäigud.
Teenuse alla kuulub:
- Kliendikeskuse teenus
- Väljakutse kliendi seadme asukohta
- Operatiivne riistvaraline ülevaatus, diagnostika
- Operatiivne tarkvaraline ülevaatus, diagnostika
- Võrguprobleemi diagnostika, võimalusel lahendamine
- Tarkvaraliste tõrgete, pahavara ja viiruste tuvastamine
- Tarkvara uuendusvajaduse selgitamine
- Varuosa vahetamine (upsi akude vahetamine, tooneri või jäägikasseti vahetamine, monitori häälestamine vm)
- Vana varuosa või sõlme utiliseerimine
Garantii organiseerimine: Pakume klientidele mugavat teenust kliendi seadme garantii organiseerimiseks ITmees Arvutiteeninduse kaudu. Sellisel juhul tuvastame näiteks seadme riistvara rikke, sõnastame selle tehniliselt ning toimetame tootja garantiiremondi töökotta kliendi eest. Peale remonti saab klient oma seadme meie arvutiteenindusest kätte või toimetame selle kliendi asukohta, kus paigaldame seadme kliendi süsteemidega töökorda. Kliendi kasu seisneb tehnilise säästetud ajas
Teadmiseks
Arvutiteeninduses teeme vea määratlust erinevatele seadmetele: arvutid, printerid, sülearvutid, telefonid, tahvelarvutid, koopiamasinad, võrguseadmed, adapterid jpt seadmed, tule küsi julgesti!
Oluline info
Süle- või tahvelarvutiga diagnostikasse tulles palume kaasa võtta kindlasti ka seadme juurde kuuluv laadija, siis saab tehnik testida tervikuna kõikide osade toimivust ja seadme tööd koos kliendi toiteplokiga.
Lisavõimalus arvuti tööea lõppemisel: Mõnikord juhtub, et viga on laiaulatuslik ja siiski arvutit pole võimalik remontida. Juhul kui kõvaketas on terve, siis saame paigaldada kõvaketta välisesse boksi, et klient saaks seda edaspidi kasutada välise andmekandjana ja oma andmeid sellelt kasutada.