IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

It-probleemide ennetamine ja turvalisuse tagamine kaugseire teel monitoorides

It-probleemide ennetamise teenuse kasu seisneb selles, et reaalajas toimib kiire it-tugi läbi seiresüsteemi töö – näeme automaatselt ja operatiivselt, millises tehnilises seisukorras seade töötab. See võimaldab it-kulude kokkuhoidu hilisema suuremahulisema töö arvelt – saame planeerida vajalikku kohest hooldust või parandust ilma tehniku kohaletulekuta. Kasu on aja võidus – kuna ennetatud probleemid tagavad jätkuva arvuti töökindluse ja välistavad ootamatud tööseisakud. See teenus on arvuti töökorras hoidmise lahendus.

Teenuse alla kuulub:

  • Kliendikeskuse teenus
  • Arvutitesse paigaldatakse spetsiaalne arvuti tehnilisi andmeid edastav keskhalduse agent, mis edastab tehnilisi parameetreid, mis näitavad kõvakettal vajaliku vaba mahu olemasolu, uuenduste installeerimiste õnnestumist jpm
  • Probleemide korral edastab kliendi arvutis olev agent informatsiooni meie keskusesse
  • Kui mõni arvuti tehniline parameeter on normidest väljas, siis saame selle kohaselt teid kiiresti teavitada või teie soovi korral selle probleemi ära lahendada.
  • Riketele reageerimine
  • Samuti on võimalik kasutajatel kiiresti meie it-toega kontakteeruda probleemide korral ja kaughaldusega operatiivselt teostada vajalik töö.

Teadmiseks

Keskhalduse lepingu korral toimuvad tööd kindlalt fikseeritud skeemi alusel. Kui klient soetab uue seadme, on see vajalik registreerida Itmees tehnilises andmebaasis.

Oluline info

Tehnilisi tõrkeid võib esineda tarkvarade töös või printimisel igas olukorras, sõltumata koostöö vormist. Seetõttu tuleb koheselt riketest ja tõrgetest kliendil teatada itmees Keskusele.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.