Koolituse ja nõustamise pakett

Koolitamise ja nõustamise teenuse pakett on mõeldud kliendi erinevate tehniliste küsimuste või probleemide mõtestamiseks eesmärgiga, et klient saaks piisavalt informatsiooni otsustamiseks edasiste valikute osas.

Teenuse alla kuulub:

  • Kliendi lahendust või nõustamist vajava olukorra selgitamine
  • Olukorra fikseerimine ja nõustamise eesmärgi täpsustamine
  • Operatiivne riistvaraline ülevaatus
  • Operatiivne tarkvaraline ülevaatus
  • Operatiivne kõnealuste süsteemide ülevaatus, ühilduvuse tuvastamine vastavalt kliendi ideele
  • Koolitamine esile kerkinud tehnilistes töökäikudes
  • Vajadusel koos kliendiga sätete muutmine, seadistamine kliendi vajadusi arvestavalt
  • Töökäikude fikseerimine

Webi kasutamise tehnilised küsimused on eakatel üsna sage käsitletav valdkond. Selleks soovitame ette valmistada selliselt, et salvestate ligipääsu koodid valmis, siis säästate tehnikuga tööaega ja saame keskenduda olulisele.

Tarkvarade kasutamise koolitamisel on oluline määratleda soovitud kasutamise tase, et millisel tasemel soovitakse endale asju selgeks saada.

Erinevate seadmete õhendamise ja kasutamise koolitamisel on oluline veenduda, et kasutatavad seadmed on eelnevalt töökorras.

Teadmiseks

Ajaliselt võib selline tehniline nõustamine ja koolitamine võtta omajagu aega. Palume see eelnevalt Itmees keskuses kokku leppida.

Oluline info

Klient saab koos tehnikuga tema soovitud lahenduse koos üle vaadata ja mõelda välja kliendile sobiva lahenduse vastavalt eesmärgile. Teenindusse tulles võtke kaasa erinevate seadmete laadijad ja enda ühendusjuhtmed, vajadusel saame kõik üle testida.