ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Seadme remondi pakett

Seadme remontimine võib olla märgatavalt suurem ja mahukam töö, kui eelnevalt arvata osati. Sellisel juhul kui seadme parandamine on mõistlik, lepitakse kokku eraldi pakett. Näiteks vedelikukahju likvideerimisel tekkinud olukord nõuab rohkem aega.

Teenuse alla kuulub:

  • Riistvaraline ülevaatus
  • Võimalusel mõõdetakse arvuti protsessori ja elektroonikakomponentide temperatuuri
  • Katkiste detailide ja osade tuvastamine
  • Diagnostika arvuti töö kiirendamise võimaluste välja selgitamiseks
  • Tarkvaraliste tõrgete, pahavara ja viiruste tuvastamine
  • Tarkvara uuendusvajaduse selgitamine
  • Varuosade tellimise info ja vahetuse kalkulatsiooni koostamine
  • Vajadusel seisukorra akti koostamine või kindlustusele dokumentide vormistamine

Garantii organiseerimine: Pakume klientidele mugavat teenust kliendi seadme garantii organiseerimiseks ITmees Arvutiteeninduse kaudu. Sellisel juhul tuvastame näiteks arvuti riistvara rikke, sõnastame selle tehniliselt, vajadusel varundame andmed hilisemaks taaspaigaldamiseks ning toimetame tootja garantiiremondi töökotta kliendi eest ise. Peale garantiikorras teostatud remonti saab klient oma seadme meie Arvutiteenindusest kätte või toimetame selle kliendi asukohta, kus paigaldame seadme kliendi süsteemidega taas töökorda. Kliendi kasu seisneb säästetud ajas.

Teadmiseks

Arvutiteeninduses teeme vea määratlust erinevatele seadmetele: arvutid, printerid, sülearvutid, telefonid, tahvelarvutid, koopiamasinad, võrguseadmed, adapterid jpt seadmed, tule küsi julgesti!

Oluline info

Süle- või tahvelarvutiga diagnostikasse tulles palume kaasa võtta kindlasti ka seadme juurde kuuluv laadija, siis saab tehnik testida tervikuna kõikide osade toimivust ja seadme tööd koos kliendi toiteplokiga.

Lisavõimalus arvuti tööea lõppemisel: Mõnikord juhtub, et viga on laiaulatuslik ja siiski arvutit pole võimalik remontida. Juhul kui kõvaketas on terve, siis saame paigaldada kõvaketta välisesse boksi, et klient saaks seda edaspidi kasutada välise andmekandjana ja oma andmeid sellelt kasutada.