ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Eraisiku tehniline koolitus ja nõustamine arvuti, mobiiltelefoni või tahvelarvuti osas

It-abi teenus Arvutiteeninduses. Mugav võimalus lubada endale vajalik tehniline arvutiõpetus, mille käigus saab klient küsida tehnikult abi erinevatele it-probleemidele. Tehniku kaasabil saab lahendada kõik seadme kasutamisega seonduvad küsimused, samuti internetipulga või taskuruuteri toimivuse osas. Selline koolitus töötab hästi selliselt, et inimene saaks tundma uusi arvutikasutamise töövõtteid, uute programmide käitumist ja seadistada just endale vajalikke funktsioone oma seadmes. See annab inimesele paremad oskused arvutiga töötamiseks.

Teenuse alla kuulub:

  • Koolitus seadmete ja tarkvara kasutamisküsimuste osas
  • Nõustamine tehnilistes küsimustes
  • Seadistamise it-abi
  • Individuaalne arvutiõpe arvutikasutajale
  • Arvuti kasutamise koolitus funktsioonide rakendamiseks

Teenuse kohta: Koolituse- ja it-abi teenus annab häid tulemusi ka juhul kui klient kasutab oma hobiga tegelemiseks mõnda arvuti eriprogrammi ja soovib it-tehniku kaasabil selle programmiga töös veelgi paremaks saada ning programmi võimalusi ja erinevaid funktsioone juurde õppida. Sellisel juhul saab tehnik aidata tekkinud probleemid läbi arutada, pakkuda mõningaid abistavaid nõuandeid või nippe ja leida vajalikud lahendused – seadistada, juhendada ja nõustada. Vahel on tarvis programmi uuendada või andmeid üle kanda ning muid muutusi sisse viia ja ka see võib kuuluda sellise teenuse alla. Kasulik osa tuleneb sellest, et inimene liigub igaljuhul kiiresti kasutajaoskuste poolest järgmisele tasemele ja vajadusel saab edaspidiselt nõustamise tulemusel ka ise vajalikke toiminguid teha. Samuti võimaldab inimesel suuremate oskustega programmis töötamine rohkem lihtsamalt töötada ja rõõmu pakkuda.

Töökäik: Selleks broneerime kliendile sobiva tööaja, et tulla meie Arvutiteenindusse. Kohapeal saame kasutada kliendi enda seadet ja proovida ka meie juures täiendavaid lisaseadmeid, mida saab soovi korral ka soetada. Vajadusel saab koostada räägitust spikri edaspidiseks kasutamiseks. Samuti tekib ülevaade, kuidas oma seadet võiks hooldada ja kaitsta küberohtude eest.

Teadmiseks

Arvutiteeninduses pakume koos kliendiga tema seadme tehnilist ülevaatust, kasutamise koolitamist ja häälestamist. Ka lihtsana näivad küsimused võivad olla keerulised ise lahendada, näiteks nagu kaitsekoopiate loomise küsimus.

Oluline info

Kindlasti soovitame üle kontrollida oma kasutajatunnused ja paroolid millega seadet kasutate. See säästab hiljem teie aega ja raha. Süle- või tahvelarvutiga teenindusse tulles palume kaasa võtta kindlasti ka seadme juurde kuuluv laadija.