IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Tarkvara paigaldamine ning probleemide lahendamine

Tarkvaraprobleemi lahendamise teenus hõlmab konkreetse vea või tõrke tuvastamist ja eemaldamist. Arvuti tarkvaraline puhastamine ja korrastamine ehk tarkvaralise hoolduse tegevus aitab arvuti seisukorda parandada ja kiireneb ka arvuti- ja tööprotsesside tööjõudlus. Väiksemate tõrgete lahendamine võib ennetada suuremate tekke, on kiirem ja tagab ka oluliste andmete säilimise. Kui arvuti hangub töö käigus, võib probleem juba olla tõsisem.

Teenuse alla kuulub:

  • Tarkvaralitsentsi paigaldamine, häälestamine
  • Tarkvara uuendusvajaduse tuvastamine
  • Tarkvarasisesed seadistamise tööd, vajadusel uuendamine
  • Sertifikaatide uuendamine, reinstalleerimine ehk taaspaigaldus
  • Tarkvaraliste tõrgete, pahavara ja viiruste tuvastamine
  • Tarkvara võib olla seotud välise seadme kasutamisega, siis on vajalik ka seadme ühendamine lõplikuks häälestamiseks ja kontrolliks
  • Litsentsi haldamine

Põhjuseid: Tarkvaralised probleemid võivad esile kerkida tarkvarale turvauuenduste tegemata jätmisel või nende liiga hilises paigaldamises. Samuti võib probleeme esineda, kui tarkvara tootja on vastava versiooni tootetoe lõpetanud. Võib juhtuda, et tarkvaralise uuendusprotsessi ajal katkeb internetiühendus ning tarkvara uuendamine peatub ning programm enam ei käivitu.

Teenuse kohta: IT-spetsialisti teenust võib vaja minna näiteks kui arvutikasutaja on veendunud nii arvuti riistvara korrasolekus kui ka tarkvara toimivuses, kuid siiski esineb probleeme arvuti kasutamisega: arvuti hangub, kaamera või mikrofon ei tööta, id-kaardiga allkirjastamine tõrgub. Sellisel juhul saab kogenud tehnik abistada põhjuse tuvastamisega ja probleemi lahenduse jaoks vajaliku tehnilise töö teostada.

Teadmiseks

Juhul kui ostetakse uus arvuti, siis on võimalik olemasolev kehtiv litsents uude arvutisse seadistada.

Oluline info

Kui klient kasutab oma töös mitmeid erinevaid tarkvaraversioone ühes arvutis, siis on kindlasti oluline sellest informeerida tehnikut. Vastasel korral võib tehnik toimivuse tagamiseks vanemad versioonid eemaldada.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.

Vaata tegevusvaldkonna põhiseid teenuseid SIIT >>

Loe IT-abi spikrist millest tuleneb püsikliendi eelis >>