ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Firmast

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-oskuste ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele. It-tehniku tellimine väljakutsena kohapeale on lihtne. Itmees Arvutiteeninduses hoiame piisavalt varuosi, et tagada seadmete riistvaraline kiire remont. Tegeleme ka toodete müügiga. Lähtudes kliendi vajadusest, on võimalik teenuseid ja tooteid omavahel kombineerides leida kiire ja mugav lahendus. Teenuste osutamise profiil on avar, alates arvutiremondist lõpetades süsteemide administreerimisega ja koopiamasinate remondiga. It-seadmete töötamise tagamiseks ja valmisolekuks mugavaks tehniliseks reageerimiseks lepime kokku töökäigud, mis tõstavad kliendi äri toimivuse efektiivsust ja annavad võimaluse ettevõtte töötajatel tegeleda oma igapäevaste ülesannetega jättes it-probleemid meie hallata.

IT-abi äri- ja koduseadmetele ning kasutajatele:

  • Itmees on aktiivne ja kiire it-abi teenuste firma. Tehnikute töö on orienteeritud tõhusatele lahendustele nii kliendi juures väljakutsena kui ka operatiivne it-tugi üle interneti.
  • It-abi seadmete, süsteemide, võrgu, tarkvara ja kasutajate it-probleemide tehnilises lahendamises ning nõustamises.
  • Oleme oma töökorralduse organiseerinud efektiivseks, kliendi aega säästvaks.

Püsikliendi IT-partnerina osutame IT-osakonna teenust:

  • Tegutseme püsikliendi jaoks tema ettevõtte IT-osakonnana.
  • Selle alla käivad kõik IT vajadustega seonduvad tööd: IT-tugi riistvara/tarkvara osas, töötajatele IT-abi ja nõustamine, arendusprojektide läbiviimine.
  • Töötame koostöös ettevõtte tehnilise välisosakonnaga ja juhime projekte kliendi teiste teenuseosutajatega.
  • Kliendile sobiva koostöö vormi valiku alusel tegutseme kas ennetavalt või juba probleemi tekkides operatiivselt lahendamise põhiselt.
  • Näiteid, kuidas erinevad kliendid meid ostavad saad vaadata SIIT >>

Arvutiteenindus:

  • Arvutiteenindus on mugav it-abi teenuse saamise koht arvuti seadistamiseks, remondiks, hooldamiseks, vea tuvastamiseks või viiruste eemaldamiseks.
  • Asjatundlikud ja selgitada oskavad It-tehnikud on reaalselt igapäevaselt kohapeal olemas, osutades tehnilist nõustamist ja koolitust.
  • Saab it-abi arvutile, printerile, tarkvarale ja pilvelahendustele.
  • Oma töös on tehnikud vilunud ja kasutavad efektiivseks harjutatud töökäike.

Kaugabi interneti teel:

  • Lahendame kiired it-probleemid interneti teel, mis on ajasäästlik ja turvaline kaugabi lahendust nii kontoris kui ka kodus töötades.
  • Kasutaja ja it-tehnik saavad üheaegselt näha sama ekraanipilti.
  • Kasutaja saab täpselt näidata tehnikule oma arvutis esinevat probleemi ja saada it-tuge.
  • Saab seadistada vajalikke juhtprogramme, installeerida tarkvarasid, häälestada pilvelahenduste ja e-mailide tööd ning kontrollida turvasüsteemide korrasolekut.

Meil on operatiivne ja tulemuslik Kliendikeskus, kes töötab hästi – oleme orienteeritud aktiivsele ja oskuslikule suhtlemisele:

  • Klient saab edastada oma probleemi telefoni/e-maili/ja muude kanalite läbi, oleneb mida klient ise eelistab kasutada.
  • Klient saab raporteerida oma probleemi, me oskame küsida õigeid asju, et probleemi lahendamine oleks tõhus (see säästab aega, tõuseb lahendamise kiirus, hoiab kokku raha).
  • Keskuses me tegeleme asjaga kiirelt ja aktiivselt – organiseerime, uurime, teeme päringuid, anname tagasisidet, planeerime, räägime läbi ja lepime kokku.
  • Keskus on ressursi planeerimises paindlik – kui kliendil on vajadus muuta ringi juba eelnevalt kokkulepitud tööaegasid või kui tal tekib töökäigus tehnilisi lisavajadusi või vajab täiendavaid it-tooteid.
  • Keskus suhtleb kliendi eest ise tema tehnilise probleemi lahendamiseks kliendile vajalike inimestega- kas tema töötajatega, arvuti kasutajatega või teiste IT-teenuseosutajatega.

Kuidas töötab meie IT-tehnikute meeskond? Oleme oma tehnikute töö organiseerinud kiireks ja tõhusaks:

  • Suudame tagada teile operatiivselt tehniku it-abi.
  • Oleme spetsialiseerunud IT-abi osutamisel lisaks püsiklientidele ka ühekordsetele kiirete väljakutsete võimekusele ja kiirelt kaughalduse/telefoni abil probleemide lahendamisele.
  • Oleme harjutanud seda, et tehnik oleks suuteline kiirelt haarama it-probleemi ulatust ja leidma kogemusbaasi kasutades lahenduskäike.
  • Eesmärk on osutada kliendile kuluefektiivset IT-abi teenust. Sest see on kõigile oluline osa.

IT-toodete ja seadmete müümine – e-pood:

  • Kasutatud ja taastatud seadmed – ITmees garantiiga.
  • Õige toote leidmise ja ostmisega seotud nõustamine ja abi, järelteenindus.
  • Kohapealne seadmete varuosade ladu, otsingud varuosabaasidest.
  • Erinevad rentimise võimalused.

ITmeest tutvustav video:

ITmees Eesti OÜ tegevust tutvustav video

Для просмотра видео на русском языке, нажмите здесь