Paketis on koos riistvara ja tarkvara haldamise teenused. Pakett sobib tellimiseks, kui on vajadus lahendada riistvaralisi või tarkvaralisi tehnilisi haldamisega seotud ühekordseid või ajutisi tegevusi.
Teenuse alla kuulub:
- Kliendikeskuse teenus
- Tarkvaralitsentside fikseerimine kliendi jaoks
- Tarkvara versiooniuuenduste haldamine ja info edastamine kliendile
- Tarkvara litsentside uuendusprotsessidega seotud tööd
- Tehniline juhendamine
- Seadmetesse ja arvutitesse paigaldatakse spetsiaalne arvuti tehnilisi andmeid edastav tarkvara haldamise võimalusega
- Kui mõni arvuti tehniline parameeter on normidest väljas, siis saame selle kohaselt teid kiiresti teavitada või teie soovi korral selle probleemi ära lahendada.
- Kasutajatel on võimalik operatiivselt meie it-toega kontakteeruda probleemide korral ja kaughaldusega teostada vajalik töö.
Teadmiseks
Soovitame kasutada erinevatel kontodel erinevaid turvakoode. Koostöö korral võivad tellida litsentside andmeid kõik selleks volitatud isikud.
Oluline info
Tehnilisi tõrkeid võib kasutamise käigus esineda tarkvarade töös või printimisel igas olukorras. Probleemi tulemuslikuks lahendamiseks on oluline koheselt riketest ja tõrgetest kliendil teatada Itmees Keskusele.
Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.
Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.