Microsoft 365 lahenduse tugipakett sisaldab endast suurema töö korral projektipõhist lähenemist lahenduse kasutuselevõtmisel.
Teenuse alla kuulub:
- Kliendiga koos projekti kokkuleppimine, vajaduste tuvastamine, tarkvarapaketi ja lahenduse valimine
- Kliendikeskuse teenus
- Lahenduse täpne analüüs gruppide ja töölõikude vaates ning töökava kooskõlastamine
- Operatiivne olemasoleva olukorra ülevaatus
- Kontode administreerimine
- Tarkvara paigaldamine, andmete kaitsekoopiate loomine
- Seadistamised ja kasutajapõhine tehniline nõustamine
- Vajadusel migreerimise protsess taustal, ilma kasutaja tööd häirimata
- Protsessi jälgimine ja koordineerimine
- Kalendrite, gruppide, kliendispetsiifiliste seadistustega tegelemine
- Jagamiste, õiguste ja gruppide seadistamine
- Turvaseadistuste juurutamine
- Kasutajate tehniline koolitamine
Teadmiseks
Microsoft 365 lahendusele ülemineku eelnev planeerimine säästab oluliselt tehnilistele tegevustele vajaminevat aega.
Oluline info
Plaanides võtta kasutusele MS 365 lahendus, on võimalus eelnevalt konsulteerida tehnilistes nüanssides, et saada õige ja täpne otsus lahenduse kasutuselevõtuks. Eelnevalt läbi mõeldud projekt on edukas ja vastab tegelikkudele vajadustele.
Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.
Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.