Siin on grupeeritud loetelu it-abi tööde kohta tarkvaralistest ja vajadusel ka riistvaralistest hooldustöödest sülearvutitele, lauaarvutitele, printeritele, koopiamasinatele ja nutitelefonidele. Iga teenuse juurde soovitame tellida seadme tehnilise seisukorra ülevaatuse, mis annab hea ülevaate seadme töövõimest ja võimalikust kasutuseast. Teenuste tellimise osa on koostöö sektori all.
It-tugi firmale kaughalduse või telefoni teel ühekordse tellimusena
Kasulikku ja kiiret it-toe teenust on võimalik tellida operatiivselt üle interneti või juhendamist ka telefoni…
It-abi firmale tehniku ühekordse väljakutsena kliendi kontorisse
It-tehniku teenuse mugavaks tellimiseks on lihtne registreerida tehniku väljakutse ning ITmees tuleb teie juurde kohale…
Tehniline tugi interneti teel
Kliendil on võimalik kasutada üle interneti turvalist it-abi enda ettevõtte arvuti- või printeriprobleemidele, mis võimaldab…
Tehniline koolitus kliendi programmi või süsteemi osas
Tehnilise koolituse teenust võib vaja minna mitmetes erinevates etappides, näiteks kui juurutatakse uut tarkvara või…
Tehniline it-abi kontori kolimisel
Kontori kolimine, töökoha liigutamine või ümberpaigutamine vajab sageli it-abi teenuse ostmist, et kõikidel it-seadmetel saavad…
Arvutitöökoha seadistamine, kontode tegemine ja haldus
Arvutitöökoha seadistamise it-abi teenust vajatakse sageli kui tuleb tööle uus töötaja, olemasolev töötaja vahetab välja…
Koostöö teenus
Koostöö teenus – Itmees reageerib kliendi it-probleemile läbi kliendikeskuse. It-spetsialist lahendab probleemid üle interneti või…
It-probleemide ennetamine ja turvalisuse tagamine kaugseire teel monitoorides
It-probleemide ennetamise teenuse kasu seisneb selles, et reaalajas toimib kiire it-tugi läbi seiresüsteemi töö –…
Tehniline analüüs
Tehnilise analüüsi teenuse käigus süveneb it-spetsialist kliendi esitletud riistvara või tarkvara probleemi ja esitame kliendile…
Toote ja lahenduse väljaotsimine
Kontoris, kodukontoris või büroos on aeg ajalt vaja leida uusi lahendusi, mis sobiksid olemasolevasse. Itmees…
Koosoleku- või konverentsiruumi seadmete it-tugi ja eriprojektid
It-abi teenusena koosolekute või konverentsiruumide IT-taristu seadmete paigaldamine, seadistamine, hooldamine ja edasine kasutajate it-toe osutamine….
Seadme ja tarkvara rentimine ajutiselt või lühiajaliselt
Töökoha erinevate seadmete ja tarkvara ajutise rentimise teenuse vajadust võib ette tulla igas äris. Näiteks…
Seadme asendus ja garantii organiseerimine
Seadmete asendamise teenus on vajalik kliendi äritegevuse jätkuvuseks. Ajasäästlik tegutsemine on meile oluline ja seepärast…
It-audit ja it-inventuur
It-auditi või it-inventuuri teenuse vajadus ilmneb, kui firmasse on ostetud erinevatel aegadel erinevaid seadmeid ning…
Kliendikeskuse teenus
Kliendikeskuse mõte seisneb efektiivses ja edukas probleemide lahendamise protsessi algatamises, fikseerimises ning õige tegevuse plaanimises….
It-partneri teenus
Itmees on kliendi it-süsteemide igakülgne haldaja, hooldaja, it-abi. Sobib neile, kes soovivad oma it-süsteemide toe…
It-juhi it-tugi
It-juht saab kasutada ITmees meeskonna kogemusi ja tugiteenuseid, kas vajadusel või pidevalt. ITmehe praktilised tehnilised…
Tehniline kontoriabi
Töötades esilekerkivate tehniliste probleemide lahendamise it-abi teenuse vajadust tuleb ette sageli, et tagada kontoris igapäeva…
Firmajuhi IT-tugi
Firmajuhi it-toe teenus pakub lahendust olukorras, kus on vajalik professionaali hinnangut tehnilistes küsimustes, mis ühes…
It-osakonna teenus
Kliendi it-taristu igakuine või kvartaalne hooldusteenus. Teostame vajalikud tööd teie ettevõtte arvutite ja kontoriseadmete nõuetekohaseks…
It-süsteemide abi koostöös partneritega
It-süsteemide erinevate osade teenused on Itmehe igapäevane töö osa. Itmees teeb koostööd vajalike partneritega erinevatest…