Teenus Arvutiteeninduses on mõeldud inimestele, kes vajavad tehnilist tuge erinevate tarkvaradega näiteks Skype, Adobe, Office, Outlook, PDF-lugeja, antiviirustarkvara, jt seonduvate probleemide lahendamisel. Kui kasutaja ise on kontrollinud riistvara korrasolekut ja tarkvara toimivust kuid siiski on probleem arvuti kasutamisega, näiteks arvuti hangub, kaamera või mikrofon ei tööta, id-kaardiga allkirjastamine tõrgub, siis on väga mõistlik tellida vastava it-spetsialisti teenus. Tarkvaraprobleemi lahendamisel võib paraneda ka arvuti tööjõudlus. veel
Teenuse alla kuulub:
- Probleemi diagnostika
- Tarkvara tööd, vajadusel uuendamine
- Sertifikaatide uuendamine, reinstalleerimine ehk taaspaigaldamine
- Töö üleandmine, testimine ja tehniline nõustamine
Tarkvaralised probleemid võivad esile kerkida tarkvarale turvauuenduste tegemata jätmisel või liiga hilises paigaldamises. Samuti võib probleeme esineda, kui tootja on vastava versiooni tootetoe lõpetanud.
Teadmiseks
Ostetud programmi kasutusõiguse edaspidisel pikendamisel võivad kehtida erinevad hinnasoodustused ning samuti on soodsam osta litsents korraga pikemaks perioodiks.
Oluline info
Juhul kui ostetakse uus arvuti, siis on võimalik olemasolev varem ostetud litsents uude arvutisse seadistada juhul kui litsentsi tooteversioon ühtib uuema operatsioonisüsteemiga.
Loe täpsemalt tarkvara uuenduste vajalikkuse kohta SIIT >>
Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Arvutiteenindus on avatud tööpäeviti kell 8:30-17:00. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.