Spetsialisti tehnilise hinnangu teenus, mille alusel saab infot oma seadme korrasoleku või muude oluliste detailide osas, mis aitavad kasutajal seadet igapäevaselt edaspidi paremini kasutada või selle toimimise eripära mõista. Mõnikord on vaja seda ka selleks, et saada spetsialisti arvamust seadme edasise kasutamise osas, et kas seade ära remontida või soetada uus. Arvuti või seadme tehnilise seisukorra ülevaatuse ja hinnangu teenus on oluline ja lahutamatu osa iga Itmees Arvutiteeninduse teenuse juures.
Teenuse alla kuulub:
- Seadme tehnilise seisundi ülevaatus
- Seadme sõlmede toimimise ülevaatus
- Tarkvara kehtivuse ja toimivuse ülevaatus ning hinnang
- Töö üleandmine, koos kliendiga testimine ja tehniline nõustamine
- Edasiste võimaluste tutvustamine
Töökäik: arvuti ülevaatusel kontrollib tehnik üle erinevad parameetrid ning vastavalt nähtule teeme kliendile ettepanekud jätkutegevuste osas. Jätkutegevus võib olla tarkvaraline või riistvaraline soovitus arvuti töö parendamiseks. Varuosa vahetuse vajadusel teeme päringud varuosabaasidesse. Samuti on meil kohapeal laos olemas nii uued kui kasutatud varuosad, mille seast saab sobivaid välja pakkuda. Varuosa tellimise vajaduse korral sõltub tarneaeg lao asukohast, enamasti on tarne kuni 4 tööpäeva. Kui varuosa on kohal, siis lepime kliendiga kokku selle vahetuseks sobiva aja. Varuosa vahetamise aeg sõltub vahetatavast komponendist ja töö keerukusest.
Tehniline oluline info: seadme tehnilise seisukorra ülevaatust on mõistlik korrata perioodiliselt, et ennetada tekkivaid probleeme. Kliendil endal on mõnel juhul keeruline märgata kõrvalekaldeid komponentide töös, nt protsessori jahutuses, ning seetõttu tuleb hiljem tegeleda tõsisemate probleemide lahendamisega.
Teadmiseks
Reeglina on võimalik kasutatud seadmetele pakkuda lisaväärtust mälu lisamisega, kõvaketta vahetamisega või uue süsteemi paigaldamisega. See säästab oluliselt raha ja säästab ka loodust, sest seadme paremaks tegemisega pikendame vana kasutamist.
Oluline info
Juhul kui ostetakse uus arvuti, siis on võimalik olemasolevad andmed üle viia uuele seadmele ning ka olemasolev antiviiruse litsents uude arvutisse seadistada.
Garantii kohta: kui arvuti ülevaatuse käigus selgub, et mõni varuosa on vigane, siis garantii kehtivuse korral saab pöörduda garantiisse. Saame seda ka kliendi eest ise teha (sh transportida arvutit, varundada andmeid vms). Kui garantii enam ei kehti saame ise varuosa välja vahetada ja utiliseerida vana osa vastavalt Euroopa Liidu nõuetele.
Asendusarvuti pakkumise võimalus: saame kliendile rentida varuosa vahetamise, remonditöö teostamise või garantii vahepealseks ajaks asendusarvuti, et oleks võimalik harjumuspäraselt arvutit kasutada ja töötada. Meil on kohapeal renditavad arvutid olemas ja leiame sobiva.
Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Arvutiteenindus on avatud tööpäeviti kell 8:30-17:00. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.