Kliendikeskuse mõte seisneb efektiivses ja edukas probleemide lahendamise protsessi algatamises, fikseerimises ning õige tegevuse plaanimises. Igas ettevõttes on vajalik omada tehniliste teadmistega inimest või on mõistlik kasutada ITmees kliendikeskuse teenust, kes juhendab tekkinud it-tehniliste küsimuste korral operatiivselt töötajaid.
Teenuse alla kuulub:
- Kasutajate esmaste küsimuste ja probleemide registreerimine (näiteks kliendil on kontorid, müügipunktid või agendid üle Eesti)
- Välisfirmade Eesti harule tehnilise kasutajatoe osutamine (firma töötajate tehniliste küsimuste juhtimine ning haldamine koos välisfirma it-osakonnaga)
- Volitatud töötellijate süsteem (kokkulepitud kliendi töötajate tehniliste töökäikude korraldamine)
- Tugikeskus ka firma enda klientide tehniliste probleemide fikseerimisele ja it-töökäikude / lahenduste teostamine
Teadmiseks
Kliendikeskus tagab eduka projektide juhtimise ning hoiab kontakti plaanitud tegevustega.
Oluline info
Kliendikeskusele võib jätta oma tehnilise tõrke kirjelduse ning ise jätkata oma tegevustega. Võite kindel olla, et teie küsimus või probleem saab lahendatud.
Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.
Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.