Seadmete asendamise teenus on vajalik kliendi äritegevuse jätkuvuseks. Ajasäästlik tegutsemine on meile oluline ja seepärast pakub ITmees oma klientidele rikki läinud seadmele asendusevariandi võimalust seniks, kuni seade on garantiiremondis. Sellega tagatakse meie kliendi töötajate jätkuv sujuv töövõimekus.
Teenuse alla kuulub:
- Protsessi haldus
- Garantiiremondi või remondi organiseerimine töökotta ja tagasi
- Asendusseadmele vajaliku kliendiinfo ülekandmine asenduse ajaks ja hiljem sealt tagasi kliendi arvutile
- Garantiiprotsessi või remondiprotsessi monitoorimine ja kliendile info edastamine
- Vajadusel on-site garantiitegevuse organiseerimine
- Vajadusel tarkvara paigaldamine ja seadistamine peale (garantii)remonti
- Seadme transport kliendi kontorisse ja kohepealne seadistamine
Teadmiseks
Garantii organiseerimine võib olla lihtne või siis tüütu. Itmees omab mitmeid koostööpartnereid ning protsess võib olla sujuv ja märkamatu.
Oluline info
Garantii organiseerimise korral on oluline, et kliendi andmed saaksid üle viidud asendusseadmele, sest garantiitööde korral võivad andmed kaduma minna.
Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.
Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.