Siin on loetelu it-tehniku tööde tellimise viisidest ning koostöö võimalustest. Variantideks on nii ühekordse tellimuse alusel tehniku töö kui ka püsikliendi koostöölepinguga toimetamine.
It-tehniku väljakutse – ühekordne töö tellimine
Ühekordse it-abi teenuse mugavaks tellimiseks on lihtne registreerida tehniku väljakutse ning ITmees tuleb teie juurde…
Tehniline tugi interneti või telefoni teel
Kasulikku ja kiiret it-toe teenust on võimalik tellida operatiivselt üle interneti. Sobib peamiselt kliendile, kellel…
Tehniku väljakutse printeri või koopiamasina tööle
Koopiamasina töötamise tõrke põhjuse õige väljaselgitamine tagab seadme pikaaegse töötamise. Koopiamasinat on mõistlik hooldada sellistel…
Kuutasuta koostööleping
Koostöö teenus – Itmees reageerib kliendi it-probleemile läbi kliendikeskuse. It-spetsialist lahendab probleemid üle interneti või…
Hooldusleping
Kliendi it-taristu igakuine või kvartaalne hooldusteenus. Teostame vajalikud tööd teie ettevõtte arvutite ja kontoriseadmete nõuetekohaseks…
Halduskoostöö ehk keskne it-haldus
Arvutitöökoha IT-probleemide ennetamise teenuse kasu seisneb selles, et reaalajas toimib kiire it-tugi läbi seiresüsteemi töö…