Google Workspace lahenduse kasutama asumisel on vaja näiteks e-mailid, kalendrid ja dokumendid saada toimima ühtses meeskonna keskkonnas. Migreerimine ongi selleks sobiv teenus. Andmete üleviimine olemasolevatest süsteemidest Google Workspace keskkonda võib olla operatiivne ja mugav, see sõltub tegutsemise skeemidest.
Teenuse alla kuulub:
- Juurutamise või migreerimise protsessi juhtimine ning haldamine
- Google kontode ja sedistuste administreerimine ja kliendi soovitud seadistuste häälestamine
- Juurutame Google Workspace lahenduse ja seadistame andmete kasutamise sõltumatult asukohast, mis on mugav ja kiire viis operatiivse töö teostamiseks
- Lähtume kliendi unikaalsusest luues turvaline tehniline lahendus või standardlahendus, mida on võimalik rentida läbi kasutajakonto loomise ja õiguste fikseerimise
- ITmees tehniline meeskond osutab teile teenust aitamaks otsustada milline optimaalne ja turvaline variant on parim
- Vajadusel loome kliendile lahenduse testimiseks prototüübi mõistmaks reaalset kasu virtualiseerimisega kaasnevast efektiivsusest
- Kasutajakontode haldamine
- Kontaktide, dokumentide ja teiste oluliste andmete üleviimine (vajab eelnevat täpsustamist)
- Tarkvaralitsentside müümine või rentimine
Teenuse kohta: Näiteks kui lisandub töötajaid ning neile on vaja luua kontosid vastavate õigustega, siis selline administreeriv haldamine on võimalik läbi Google Admin keskkonna. Samuti kontode kustutamine, suunamine jt seadistused vajavad juurdepääsu admin keskkonda.
Vaata kalendrite ja Outlooki seadistamise kohta SIIT >>
Teadmiseks
Migreerimise all mõtleme olemasolevate andmete üleviimise protsessi. Pilvekeskkonda migreerimise kulu on ühekordne. Pilvelahenduste korral vajab tehniline meeskond töötamiseks tarkvarade administreerimiseks ligipääse, mida klient saab hiljem ise sulgeda ja hallata.
Oluline info
Migreerimise korral sõltub protsessile plaanitav aeg dokumentidest, kalendritest, postkastide suurustest, internetiühenduse kiirusest jpt asjaoludest. Kuna klientide andmed on olulised, siis teostame töid äärmise põhjalikkusega. Google serverisse meilide suunamiste osas tuleb arvestada kuni mõningase ooteajaga.
Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.
Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.