MS 365 ja Office 365 lahenduse juurutamise ja häälestamise teenus on reeglina mõeldud kasutamiseks peale andmete migreerimist. Kui klient on viinud oma andmed üle Office 365 keskkonda kuid on olulisi küsimusi, mis vajavad veel seadistamist. Selleks võivad olla näiteks ühised kasutajagrupid, kalendritega seotud küsimused, mobiiliseadmetega seonduvad probleemid vm. Microsoft 365 keskkonnas on vajalik seadistamise ja häälestamise teenus ka siis kui klient soovib MS 365 lahendust kasutada ilma e-maili kirjeid üle viimata MS keskkonda.
Teenuse alla kuulub:
- Olemasoleva olukorra tehniline analüüs
- Kliendi vajaduste fikseerimine ning töökäikude kokkuleppimine
- Seadistamistööd serveris kui ka töökohtadel
- MS 365 litsentsi raames operatsioonisüsteemi üleviimine Windows 10-le
- Turvaseadete seadistamine
- Kasutajate tehniline nõustamine ja koolitus
- Vajadusel suhtlemine serveriteenuse pakkujaga
- Kasutajakontode haldamine
- Müüme Office 365 kasutuslitsentse ja haldame litsentsikontosid
Teadmiseks
Migreeritud andmete, kalendrite ja postkastide seadistamisel rakendatavad turvameetmed rakenduvad reeglina koheselt kuid nende maha võtmine võib võtta kuni 24 tundi ooteaega.
Oluline info
Juurutamise korral sõltub seadistamiste töödele plaanitav aeg dokumentidest, kalendritest, postkastide suurustest, internetiühenduse kiirusest jpt asjaoludest. Kuna klientide andmed on olulised, siis teostame töid äärmise põhjalikkusega. Võib juhtuda, et e-mailide korrapäraseks toimimiseks on vaja täiendavalt suhelda Microsofti tehnilise toega.
Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.
Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.