Microsoft Office 365 lahenduse häälestamine võimaldab valida erinevaid töö organiseerimise lahendusi. Selliste lahenduse eeliseks on pidevalt arendatav kontoritarkvara platvorm, mis võimaldab ühiselt kasutada ja redigeerida dokumente, luua tabelarvutusi, mõtestada omi ideesid skeemidena, kontakteeruda läbi turvalise keskkonna teiste inimestega, juhtida edukalt projekte ja palju muud.
Teenuse alla kuulub:
- Kliendi vajaduste kuulamine, tehnilise lahenduse ülesande püstitamine
- Litsentide tasumisviiside ja soovitud lahenduse kooskõlastamine, kokkulepete fikseerimine
- Office 365 tenanti loomine, kasutuslitsentsi registreerimine ja litsentside tellimine
- Protsessi juhtimine ning haldamine
- Kasutaja tehniline nõustamine ja koolitus näiteks MS Teams osas jt
- Turvalisuse küsimuste käsitlemine
- Müüme Microsoft 365 ja Office 365 kasutuslitsentse
- Hilisem litsentsikontode haldamine kliendi soovi korral
- Kasutajakontode haldamine
Teenuse kohta: kliendil on oluline mõelda, et milliseid rakendusi pilvelahenduses soovitakse kasutama asuda, näiteks kas on vaja kõigile kasutajatele paigaldada Word, Excel, Outlook, Sharepoint, Onedrive, Powerpoint, Teams vm rakendus. Sellest vajadusest lähtuvalt saab valida õige paketi kasutamiseks.
Vaata MS 365 lahenduse migreerimise kohta SIIT>>
Vaata MS 365 lahenduse juurutamise kohta SIIT>>
Teadmiseks
Asjakohane on tagada nii pilves kui enda lokaalses süsteemis andmete säilimine ja varukoopiate teostamine. Ettevõtte igapäevases äritegemises tekib palju väärtuslikke andmeid ja kõige selle juures on mitmeid erinevaid põhjuseid, miks seadistada pilves asuvatest andmetest kaitsekoopiate tegemise süsteem.
Oluline info
Pilvelahenduse teenustega reeglina teenuse mittetoimimist ehk seisakuaegu ei esine. Office 365 tooted on igal hetkel ajakohased ja annavad kasutajatele uued turbevärskendused koheselt ning seega kaitstakse kasutajaid küberrünnete eest.
Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.
Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.