IT-ABI TEENINDUSKESKUS • Asjalik arvuti- ja IT-abi firmadele

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Võrguga seotud it-tööd

Arvutivõrguga seotud teenused hõlmavad kõiki võimalikke võrguga seotud küsimusi, mis võivad kontoris või kodukontoris võrguühenduse teemadel ette tulla ja vajavad tehnilise spetsialisti abistavat tööd või nõustamist. Tegeleme switchidega, ruuteritega, salvestusseadmetega, wifi küsimustega, multimeedia kaablite testimisega, digiboksidega ja teiste võrguga seotud seadmetega ja seadistamise teemadega.

Teenuse alla kuulub:

  • Switchi testimine, paigaldus ja kontrollimine
  • Ruuterite häälestus, uuenduste teostamine, testimine
  • Wifi , 4G ja 5G võrguseadme seadistamine, vajadusel ümberkorraldamine uue plaani kohaselt näiteks WiFi leviala suurendamiseks
  • Tulemüüri häälestamine, punktidevahelise VPN turvakanalite-tunnelite häälestamine
  • Kaugtöö kohtade ja kodukontori töökohtade süsteemide loomine ja tugi
  • Juurdepääsuõiguste ja võrgusegmentide administreerimine ja haldus
  • Katkematu elektertoiteallika (UPS) paigaldus, akude testimine ja vahetamine
  • Tulemüüri konfigureerimine ja turvakanalite töös hoidmise tagamine ning operatiivse toe osutamine koos kommunikatsioonihaldusega välispartneritega
  • Turvastrateegia ja reeglite väljatöötamine lähtuvalt kliendi ärimudelist
  • Kaablite ja seadmete markeerimine, Rack võrgukappide paigaldamine ja korrastus, võrgusõlme kaablite paigaldamine, korrastamine ja markeerimine
  • Kaablite korrastus töökohtadel, kaablite testimine, vajadusel uute paigaldamine ning märgistamine, serverikappide valimine, paigaldus
  • Võrgus olevate arvutitöökohtade ja seadmete asukohaskeemide loomine
  • Kasutaja it-süsteemide käitumisjuhendite loomine operatiivseks tegutsemiseks

Teenuse kohta: juhul kui on kiire võrguküsimus, siis Itmees tehnik on valmis suhtlema ka vajadusel internetiteenuse või serveriteenuse pakkujaga tehniliste küsimuste lahendamiseks. Esmaseks ülesandeks probleemide lahendamisel on reeglina selgitamine, kas võrk üldse töötab. Näiteks võib Mikrotik routeris olev tarkvara vajada kontrollimist ja uuendamist.

Lisainfo: mõnikord on kliendi poolt ostetud seadmete häälestamisel vaja täiendavat it-abi, et sättida paika õiged parameetrid ja selgitada seadme kasutamise funktsionaalseid võimalusi.

Teadmiseks

Kaabelühenduse korral tekkiv probleem võib olla tingitud näiteks väljalülitatud kommutaatorist (switchist) või selle toiteallika probleemist. Routeri tarkvara kontrollimine ja uuendamine võib hoida ära küberrünnakud.

Oluline info

Selleks, et tehnikud saaksid kiirelt reageerida tehnilise probleemi lahendamisele, on oluline võimalikult täpselt kirjeldada probleemi detaile. See võib oluliselt kiirendada teenuse osutamisega seotud tegevusi ning aitab kaasa kohaletuleku korral plaanida kliendi juurde õige tehnik õigete vahenditega.

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.

Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.