Püsikliendina meilt teenust ostes saab klient võitu operatiivsuses ja lahendamise kiiruses, samuti sellest tulenevalt mugavuses ja soodsamalt teenuste hinnas.
• Sujuvus – kui oleme kliendiga juba varasemalt kokkupuutes olnud ja omavahel printsiibid klappivaks rääkinud, siis järgneva töötellimuse korral edastatakse probleem kohe tehnilisele osakonnale tööks, puudub vajadus eelnevalt teemasid uuesti üle arutada ja küsida täpsustusi.
• Järjepidevus kliendile tehtud töödes annab kogemusest ja kliendi andmete tundmisest tuleneva eelise ning tagab võimekuse osutada kliendile mugavusteenust kiiremalt ja seega soodsamalt.
• Meie tehnikud omavad püsikliendi tellimuse korral varasemalt tehtud tööde ja andmete kohta ajalugu, saavad tugineda tehnilisele logile ning teostada efektiivselt vajalikud toimingud.
• Parem tulemus mille annab meie tehnikute igapäevane tegevus – samalaadsed IT-probleemid erinevate tegevusvaldkondade klientide osas jooksevad meie juurest läbi pidevalt ja seega oleme teemas ning suudame probleemidele praktiliselt läheneda ja lahendusi leida.