ITMEES ARVUTITEENINDUS • Arvutile ja kasutajale

avatud suhtlus • kiire teenindus • aastatega arendatud oskused


Klienditoe telefon 6828 880; tehnikute  telefon 5330 0006; e-mail: itmees@itmees.ee; Mustamäe tee 5, Tallinn; avatud E-R 8:30-17:00

Kust ma leian oma BitLockeri taastevõtme?

Käesolev juhend on mõeldud BitLocker taastevõtme leidmiseks.

Azure Active Directory kontol: kui teie seade oli kunagi organisatsiooni sisse logitud, kasutades töö või kooli meilikontot, võidakse teie taastevõti salvestada selle organisatsiooni Azure AD kontole, mis on teie seadmega seotud. Võimalik, et pääsete sellele juurde otse või peate oma taastevõtmele juurdepääsu saamiseks ühendust võtma süsteemiadministraatoriga. Azure AD leiad siit >>

Süsteemiadministraatori käes: kui teie seade on ühendatud domeeniga (tavaliselt töö- või kooliseade), küsige süsteemiadministraatorilt oma taastevõtit.

Spikker tekitas küsimusi?

Itmees osutab it-abi teenuseid alates aastast 2004
Itmehe tugevuseks on aktiivne kliendikeskus, stabiilne ja tugev tehnikute meeskond, lai it-ulatus ja operatiivne reageerimine probleemidele.
Töösid saame teostada nii meie juures teeninduses, kui ka kaughaldusega üle interneti või kliendi juures kohapeal.

Töötame kell 8:30-17:00 tööpäeviti. Asume Mustamäe tee 5, Tallinn. Meiega saab kontakti telefonil 682 8880 või 5330 0006.