• Videokoosoleku alustamisel ei lülitu sisse kaamera, keegi teid ei kuule, olulise dokumendi allkirjastamisel ei tööta allkirjastamise süsteemid, häält ei tule kui koosolek juba toimub.
Kõik arvuti osad on juhitavad tarkvara kaudu. Seega on vaja selgitada süsteemis juhttarkvarade – driverite toimivus või värskenduste paigaldamine.
• Seadmes asuva tarkvara tehniline uuendamine on elu igapäevane osa. Tarkvaratootjad arendavad tarkvarasid, mis nõuavad seadmetelt järjest võimsamaid tehnilisi näitajaid ning sellest tulenevalt riistvara tootjad arendavad järjest uuema tehnoloogiaga seadmeid. Olemasolevat tarkvara parandatakse turvanõrkuste vastu, samas lisatakse tarkvarauuendustega ka uusi funktsioone ning kasutajamugavusi kuni olemasolev tarkvara muutub nii „lapituks“, et lastakse välja uus tervem versioon. Mõnikord juhtub, et automaatne tarkvara uuendamise toimimine lakkab ja uuendusi ei teostata.
• Miks on siiski vaja tarkvarauuendusi paigaldada, uusi sertifikaate luua ning nende kehtivust kontrollida? Sellepärast, et kui seadmes olev süsteem on ilma turvauuenduseta, on ta nagu lahtine uks, kuhu uudishimulikud tegelased võivad pilgu sisse heita, et mis selles seadmes ka põnevat on.
• Kui inimene teadlikult kasutab vananenud tarkvaraga seadet, tuleb arvestada asjaoluga, et kehtivate standardite kohased sertifikaadid uuendamata süsteemidel ei toimi. See võib lõppeda sellega, et vajalikul hetkel ei ole võimalik kasutada digitaalset allkirjastamist, uuenduste edasilükkamisel võib olla takistatud näiteks mikrofoni kasutamine veebi koosolekul, notariaalse tehingu toimimine võib olla ohus kuna kasutaja seadme süsteemid keelduvad ühendumast.